برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
دیدنی-خواندنی

وقتی جنیفر لوپز یک قاتل حرفه‌‌‌‌ای می‌‌‌‌شود

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
وقتی جنیفر لوپز یک قاتل حرفه‌‌‌‌ای می‌‌‌‌شود

آخرین خبر/ عادت داریم جنیفر لوپز را در نقش‌‌‌‌هایی از جنس کمدی رومانتیک ببینیم. اما وقتی یک کارگردان زن مثل نیکی کارکو بخواهد یک اکشن زنانه و خاص بسازد؛ عجیب نیست که نقش اولش به عهده جنیفر لوپزی باشد که قرار است کاراکتری دو وجهی را اجرا کند؛ یک مادر که برای حفظ جان دخترش از هیچ تلاشی روی برگردان نیست و البته به عنوان یک آدم‌‌‌‌کش حرفه‌‌‌‌ای مهارنشدنی و شگفت‌‌‌‌انگیز است. فیلم محصول  2023 است و غیر از لوپز، بازیگران مطرحی چون لوسی پائز، عمری هاردویک و جوزبه فینس در آن بازی می‌‌‌‌کنند. اگر اهل تماشای فیلم‌‌‌‌های اکشن با یک قهرمان زخم‌‌‌‌خورده و تنها هستید «مادر» را از این لینک تماشا کنید. (برای تماشا با دوبله اختصاصی کلیک کنید)

داستانش از چه قراره؟

دختر جوانی که سرباز ایالات متحده در افغانستان است متوجه می‌‌‌‌شود در پایگاه‌‌‌‌شان، توسط افسرهای ارشد قاچاق سلاح انجام می‌‌‌‌شود. او که آینده‌‌‌‌ای را برای خودش تصور نمی‌‌‌‌کند تصمیم می‌‌‌‌گیرد در این کار به آن‌‌‌‌ها کمک کند. اما در جریان یکی از پروژه‌‌‌‌ها متوجه می‌‌‌‌شود قاچاق دختران جوان هم درحال انجام است. برای همین می‌‌‌‌خواهد از این تجارت غیرانسانی کنار بکشد. اما همکارانش درصدد گرفتن انتقام از او هستند که باردار هم شده. او زخمی و تنها فرزندش را رها می‌‌‌‌کند تا جان او در امنیت کامل باشد. 12 سال بعد دوباره دشمنانش با هدف انتقام، درصدد آزار دخترش زوئی هستند که هیچ وقت مادرش را ندیده. مادری که باید یکه و تنها برابر یک ارتش ایستادگی کند تا جان دخترش را نجات دهد... (برای تماشا با دوبله اختصاصی کلیک کنید)

چرا ببینیم؟

فیلم یک اکشن حسابی و پرالتهاب است که وجوه انسانی هم دارد و قرار نیست یکسره کشتار باشد. غریزه مادری در این فیلم محرک اصلی اتفاقات است. تنوع لوکیشن‌‌‌‌ها در فیلم یکی از نقاط قوت آن است. صحنه‌‌‌‌های اکشن از جنس فیلم‌‌‌‌هایی مثل «سریع و خشن» محیرالعقول نیست. قهرمان فیلم هم زخمی می‌‌‌‌شود و توان محدودی دارد. بازی جنیفر لوپز از آن‌‌‌‌چه سراغ داریم بهتر و متفاوت‌‌‌‌تر است و نشان می‌‌‌‌دهد او تمام این‌‌‌‌سال‌‌‌‌ها بی‌‌‌‌دلیل در کمدی رمانتیک‌‌‌‌های سطحی کلیشه شده و می‌‌‌‌تواند شخصیتی دو بُعدی که از بیان احساسش عاجز است اما عشقش را به‌‌‌‌روش خودش ثابت می‌‌‌‌کند به‌‌‌‌خوبی اجرا کند. اگر از نت همراه استفاده می‌‌‌‌کنید می‌‌‌‌توانید با استفاده از لینک زیر فیلم را با زیرنویس فارسی و بدون نیاز به خرید اشتراک ببینید.

>>> برای تماشا با دوبله اختصاصی کلیک کنید

این پیشنهادها را هم از دست ندهید:




  

.

.

.

.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید
instagram.com/akharinkhodro.ir