بهترین بازیکن ایران در مرحله گروهی چه کسی بود؟

آخرین خبر/مرحله گروهی جام جهانی به پایان رسید و حالا همه منتظرند ببینند آیا تیم ملی ایران به مرحله بعد صعود میکند و باید با سوئیس بازی کند یا نه. البته حتی اگر صعود هم نکنیم، باز هم میتوانیم به تلاش بازیکنانمان افتخار کنیم. آنها در هر سه بازی جنگیدند و گاهی هم بدشانسی آوردند. در این مسابقهها چند بازیکن خیلی به چشم آمدند.
علیرضا بیرانوند| در بازی اول مقابل نیوزلند عملکردی معمولی داشت، اما در بازی با بلژیک فوقالعاده درخشید و چند موقعیت خطرناک را گرفت. در دیدار با مصر هم یک گل عجیب خورد که شاید خودش هم انتظارش را نداشت.
رامین رضاییان| هم دو بازی بسیار خوب انجام داد و توانست گلهای مهمی بزند. او حالا تبدیل به بهترین گلزن ایران در تاریخ جام جهانی شده است.
مهدی طارمی| هم در بازی اول کمک زیادی به حمله تیم کرد و در بازی دوم با تجربهاش باعث شد یکی از بازیکنان حریف اخراج شود. البته در بازی سوم یک پنالتی مهم را از دست داد.
در کنار اینها، بازیکنانی مثل علی نعمتی، شجاع خلیلزاده، میلاد محمدی و محمد محبی هم تلاش زیادی کردند.
حالا نوبت شماست:
به نظر شما بهترین بازیکن ایران در مرحله گروهی چه کسی بود؟ چرا؟


















