برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

آب دریای عمان چه زمانی به خراسان جنوبی می‌رسد؟

منبع
مهر
بروزرسانی
آب دریای عمان چه زمانی به خراسان جنوبی می‌رسد؟

مهر/ استاندار خراسان جنوبی با اشاره به پروژه انتقال آب از دریای عمان به استان گفت: آب دریای عمان سال ۱۴۰۴ به خراسان جنوبی می رسد.

جواد قناعت، استاندار خراسان جنوبی صبح سه شنبه در دیدار نوروزی با نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی اظهار کرد: سالی که پشت سر گذاشتیم اتفاقات تلخ و شیرین متعددی در کشور و خراسان جنوبی رقم خورد که نمونه شیرین آن مشارکت مردم در انتخابات علی رغم طراحی‌ها و برنامه‌ریزی های دشمن بود.

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: دشمن به دنبال یک انتخابات کم فروغ و با مشارکت بسیار پایین بود ولی در خراسان جنوبی انتخابات بزرگی رقم خورد که نشان از تحلیل سیاسی درست و بالای مردم استان ما است.

قناعت ادامه داد: در شرایطی خراسان جنوبی رتبه دوم مشارکت در انتخابات را کسب کرد که در روز انتخابات هوا در بسیاری از شهرستان‌ها یخبندان و برفی و در بیرجند منفی هشت درجه بود.

آغاز عملیات اجرایی پروژه راه آهن اتفاق شیرین ۱۴۰۲

وی گفت: در خراسان جنوبی یکی از اتفاقات بسیار خوب و شیرین سال گذشته آغاز عملیات اجرایی پروژه راه آهن بیرجند بود که با تأمین منابع اعتباری مورد نیاز آن در شهریورماه سال گذشته با حضور رئیس جمهور آغاز شد.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه پروژه انتقال آب از دریای عمان به خراسان جنوبی نیز از دیگر اتفاقات امید بخش در سال ۱۴۰۲ بود، اظهار کرد: پایان سال ۱۴۰۴ شاهد انتقال آب دریای عمان به خراسان جنوبی خواهیم بود که در این پروژه در فاز اول میزان آبی که به استان داده خواهد شده ۶۰ میلیون متر مکعب در سال است.

قناعت بیان کرد: فاز اول پروژه انتقال گاز از دو راهی دشتک- زابل به نهبندان و سربیشه نیز هفته دولت ۱۴۰۳ افتتاح خواهد شد.

آخرین خبر خراسان جنوبی در اینستاگرام :
https://instagram.com/skhorasan_today