برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

بررسی مشکلات پلاژهای ساحلی؛ برنامه صبح جمعه رئیس‌جمهور در مازندران

منبع
ايرنا
بروزرسانی
بررسی مشکلات پلاژهای ساحلی؛ برنامه صبح جمعه رئیس‌جمهور در مازندران

ایرنا/ برنامه کاری صبح جمعه رئیس‌جمهور در دومین روز سفر استانی به مازندران با پیگیری ویژه مسائل و مشکلات استان از جمله مساله پلاژهای دولتی آغاز شد.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت در حساب کاربری خود در شبکه x (توئیتر سابق) نوشت: حمایت از تولید برنج در شمال، بررسی مسائل بنادر مازندران و مشکلات تالاب میانکاله از دیگر موضوع‌های مطرح شده در نشست صبح امروز رئیس جمهور بود.
سپهر خلجی در حساب کاربری خود ادامه داد: در دولت سیزدهم صبح جمعه تعطیل نیست کسی خواب نمی‌ماند و رئیس جمهور از مشکلات کشور بی‌خبر نیست.

 

دومین سفر استانی رئیس‌جمهور به مازندران از روز پنجشنبه (۲۷ اردیبهشت) آغاز شد و غرب مازندران امروز میزبان رئیس‌جمهور است.
آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی دیروز از طریق فرودگاه بین‌المللی شهدای ساری و با استقبال نمایندگان ارشد استان از جمله آیت‌الله محمدباقر محمدی لایینی نماینده ولی فقیه، استاندار و تعدادی از نمایندگان مردم استان در مجلس وارد مازندران شد.
گفت‌وگوی خبری در فرودگاه، حضور در کارخانه چوب و کاغذ و جشن احیای ۳۹۵ واحد تولیدی راکد استان، دیدار با مردم مازندران در مصلای امام خمینی(ره) ساری، حضور در بیمارستان رازی قائمشهر و افتتاح این بیمارستان، افتتاح مجتمع آموزشی برکت روستای خرماکلا در شهرستان قائمشهر، حضور در جمع فعالان اقتصاد مردمی در خرماکلا، دیدار با خانواده شهدای مدافع حرم و شرکت در جلسه شورای اداری استان برنامه‌های روز نخست سفر رئیس‌جمهور به مازندران بودند.
دیدار با مردم غرب مازندران در نوشهر و بازدید برخی از زیرساخت‌ها و طرح‌های غرب استان نیز برنامه‌های روز دوم سفر رئیس‌جمهور به مازندران است. اعضای هیئت دولت نیز امروز مانند روز گذشته در شهرستان‌های مختلف مازندران به نمایندگی از رئیس‌جمهور حضور می‌یابند.

آخرین خبر مازندران در اینستاگرام :
https://instagram.com/mazandaran_today