برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

دستگیری ۱۲ سارق در یزد و میبد

منبع
ايسنا
بروزرسانی
دستگیری ۱۲ سارق در یزد و میبد

ایسنا/ ماموران انتظامی استان در شهرهای یزد و میبد موفق به دستگیری ۱۲ سارق و اخذ اعترافاتشان در مورد ۲۶ مورد سرقت شدند. 

طرح‌ ارتقاء امنیت اجتماعی نیروی انتظامی از طرح‌های موفق و موثر نیروی انتظامی است که تاثیر بسزایی بر احساس امنیت مردم، کاهش جرایم، رضایت و مشارکت مردم، اقتدار پلیس و قانون پذیری مردم داشته است.

بر همین اساس و به دنبال اجرای یک هفته‌ای این طرح توسط ماموران کلانتری ۱۲ یزد در سطح این شهرستان، تعداد هشت سارق شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیات‌های جداگانه، دستگیر و جهت بررسی بیشتر به یگان انتظامی انتقال داده شدند.

بنا بر اعلام نیروی انتظامی استان، عوامل کلانتری مذکور با انجام تحقیقات پلیسی، اقدامات فنی و فعال کردن گشت‌های محسوس و نامحسوس موفق به این اقدام شدند.

بر طبق گزارش‌های دریافتی، این متهمان در بازجویی‌های فنی به ۱۶ فقره انواع سرقت اعتراف کرده‌اند.

سرهنگ محمد حسین نبی پور، فرمانده انتظامی شهرستان میبد نیز از دستگیری سارقان موتورسیکلت و اماکن خصوصی و اعتراف آنها به ۱۰ فقره سرقت خبر داد و در این باره گفت: به دنبال نارضایتی شهروندان از پاتوق و رفت و آمد به یک منزل قدیمی در میبد، ماموران پلیس آگاهی این شهر بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی بیان کرد: ماموران پلیس آگاهی پس از هماهنگی قضائی، مخفیگاه این افراد را تحت مراقبت قرار دادند و در یک عملیات غافلگیرانه چهار نفر را به دام انداختند.

این مقام انتظامی با اشاره به کشف مقادیری مواد مخدر و اموال مسروقه از مخفیگاه این سارقان معتاد، ادامه داد: خوشبختانه با توجه به سرعت عمل ماموران، بیشتر اموال مسروقه در مخفیگاه سارقان موجود بود که به مالباختگان تحویل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان در پایان ضمن اشاره به کشف ۱۰ فقره سرقت و تحویل سارقان به دستگاه قضایی، به شهروندان توصیه کرد: موتورسیکلت های خود را به قفل زنجیر مجهز کرده و منازل نیمه ساز خود را نیز با وسایل پیشگیرانه از دست درازی سارقان مصون دارند.

آخرین خبر یزد در اینستاگرام :
https://instagram.com/yazd_today