برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

کانکس‌های غیرقانونی جاده جنگل گلستان برچیده شد

منبع
ايرنا
بروزرسانی
کانکس‌های غیرقانونی جاده جنگل گلستان برچیده شد

ایرنا/ دادستان عمومی و انقلاب گرمه از رفع تصرف حریم جاده آسیایی و پارک ملی گلستان در دوراهی روستای دشت خراسان شمالی خبر داد و گفت: کانکس های غیرقانونی در این مسیر برچیده شد

سید حامد حسینی، دادستان عمومی و انقلاب گرمه اظهار کرد: استقرار غیرقانونی کانکس و فعالیت افراد به صورت غیرمجاز در حریم راه و در امتداد محور مواصلاتی پارک ملی گلستان سبب ناامین شدن تردد در این مسیر بود که دستگاه قضایی در این باره ورود پیدا کرد.
وی افزود: کانکس های غیرمجاز از مجاورت و محدوده راه جمع آوری و به مکان مناسب دیگری انتقال داده شد و بدین ترتیب با جابجایی مستحدثات یاد شده، حریم راه مجددا بازگشایی و از مخاطرات احتمالی جلوگیری بعمل آمد.
این مقام قضایی با اشاره به ضرورت صیانت از حقوق عامه و پیگیری مجدانه مصادیق مطالبات عمومی از سوی دادستان، به متعرضان به منابع ملی و طبیعی و متعدیان به حریم راه ها در خصوص ارتکاب هر گونه فعل مجرمانه هشدار داد.
حسینی گفت: مدیران دستگاه هایی که به نحوی از انحاء در این مسیر با سهل انگاری، تساهل و تسامح، قصور یا تقصیر و بطورکلی ترک فعل، زمینه های وقوع جرم را تسهیل می کنند بر اساس موازین قانونی و بدون اغماض و مماشات، تحت پیگرد و تعقیب کیفری مدعی العموم قرار خواهند گرفت.
خراسان شمالی در شمال شرق کشور و در حدفاصل ۲ قطب سیاحتی و زیارتی کشور واقع است و سالانه میلیون ها مسافر از این استان گذر می کنند.

آخرین خبر گلستان در اینستاگرام :
Instagram.com/golestan_today