برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

سرپرست شهرداری: احداث ۲ پل‌ رو و زیرگذر در گنبدکاووس قطعی شد

منبع
ايرنا
بروزرسانی
سرپرست شهرداری: احداث ۲ پل‌ رو و زیرگذر در گنبدکاووس قطعی شد

ایرنا/ سرپرست شهرداری گنبدکاووس از نهایی شدن احداث یک تقاطع غیرهمسطح در میدان امام علی (ع) و یک زیرگذر در میدان بسیج این شهر خبر داد و گفت: ساخت این ۲ پروژه عمرانی تا ۲ هفته آینده آغاز می‌شود.

امیرعلی لطیفی، سرپرست شهرداری گنبدکاووس اظهار کرد: برای دریافت موافقت‌نامه و تامین بخشی از منابع مالی این ۲ پروژه با سازمان شهرداری‌ و دهیاری‌های وزارت کشور درحال مذاکره هستیم که بزودی نهایی می‌شود.
وی اضافه کرد: افتتاح شهر بازی سرپوشیده بوستان الغدیر، آسفالت معابر شهری و اصلاح هندسی میدان امام حسین (ع) در ورودی شهر گنبدکاووس از سمت آزادشهر، دیگر پروژه‌ مهم عمرانی شهرداری گنبدکاووس درسال جاری است.
لطیفی ادامه داد: بودجه امسال شهرداری گنبدکاووس ۱۱ هزار میلیارد ریال پیش‌بینی شده که با موافقت اعضای شورای اسلامی، ۵۵ درصد آن صرف طرح‌های عمرانی شهری و ۴۵ درصد صرف هزینه‌های جاری خواهد شد.
رئیس شورای اسلامی شهر گنبدکاووس هم گفت: بودجه هفت هزار و ۵۰۰ میلیارد ریالی پارسال شهرداری گنبدکاووس با متمم به هشت هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال افزایش یافت و همه آن نیز محقق شد.
یحیی عباسی ابراز امیدواری کرد: بودجه امسال شهرداری گنبدکاووس از ۱۱ هزار میلیارد مصوب به ۱۵ هزار میلیارد ریال افزایش یابد که ۵۵ درصد آن صرف عمران شهری و بقیه صرف هزینه‌های جاری خواهد شد.
شهر گنبدکاووس حدود ۱۷۰ هزار نفر جمعیت و شورای شهر آن هفت عضو دارد.

آخرین خبر گلستان در اینستاگرام :
Instagram.com/golestan_today