برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

کشف ۵ میلیارد تومان طلا و ارز از مخفیگاه یک سارق در اصفهان!

منبع
فارس
بروزرسانی
کشف ۵ میلیارد تومان طلا و ارز از مخفیگاه یک سارق در اصفهان!

فارس/ فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از شناسایی و دستگیری سارق منزلی خبر داد و گفت: از مخفیگاه این متهم ۵۰ میلیارد ریال طلا و وجوه نقد سرقتی کشف و تحویل مالباخته شد.

حسین بساطی، فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان اظهار کرد: به دنبال وقوع یک فقره سرقت منزل یکی از شهروندان در سطح شهرستان اصفهان و سرقت مبلغ قابل توجهی یورو، یوان و طلای ساخته شده توسط سارق، پیگیری موضوع برای شناسایی و دستگیری عامل این سرقت به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.
وی گفت: با بررسی دقیق محل وقوع سرقت و با انجام اقدامات میدانی و تخصصی توسط مأموران انتظامی در کلانتری 20 این فرماندهی در نهایت هویت عامل این سرقت شناسایی و متهم در یک عملیات کاملا منسجم در مخفیگاهش دستگیر شد.
بساطی با اشاره به اینکه ارزش اموال به سرقت رفته توسط سارق 50 میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: بیش از یک کیلو طلای ساخته شده و وجوه نقد از نوع یورو و یوان سرقت شده نیز از محل اختفای سارق کشف و تحویل مالباخته شد.
فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با تأکید بر مقابله قاطع با سارقان و مخلان آسایش شهروندان، خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی لازم به مرجع قضایی تحویل داده شد.

آخرین خبر اصفهان در اینستاگرام :
https://instagram.com/isfahan_today