برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

توقیف شوتی‌ها در هرمزگان؛ ۷۵ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد

منبع
ايرنا
بروزرسانی
توقیف شوتی‌ها در هرمزگان؛ ۷۵ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد

ایرنا/ فرمانده انتظامی هرمزگان از تویف یک دستگاه کامیون تانکر و ۳۴ دستگاه خودروی شوتی حامل سوخت قاچاق طی ۴۸ ساعت گذشته در استان خبر داد و گفت: در این راستا ۷۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف شد.

سردار علی‌اکبر جاویدان، فرمانده انتظامی هرمزگان در تشریح این خبر اظهار کرد: در راستای مبارزه و مقابله با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی و به‌منظور مقابله و برخورد جدی با قاچاقچیان سوخت و همچنین با هدف جلوگیری از خروج و قاچاق سرمایه ملی، ماموران انتظامی در شهرستان‌های حوزه استحفاظی خود طی ۴۸ ساعت گذشته حین کنترل خودروهای عبوری و اجرای چندین عملیات پلیسی در سطح حوزه استحفاظی یک دستگاه کامیون نفتکش و ۳۴ دستگاه خودروی شوتی حامل سوخت را توقیف کرد.
وی بیان کرد: ماموران در بازرسی دقیق از خودروهای توقیفی در مجموع ۷۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف و در این رابطه ۱۸متهم را دستگیر کردند.
این مقام ارشد انتظامی هرمزگان، ارزش این محموله‌های قاچاق کشف شده را ۲۲ میلیارد ریال عنوان و اظهار کرد: سوخت‌های کشف شده به شرکت پخش و فرآورده‌های نفتی استان تحویل و متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

آخرین خبر هرمزگان در اینستاگرام :
https://instagram.com/hormozgan.today