برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

ستاد مدیریت بحران گناباد به حالت آماده‌باش کامل درآمد

منبع
ايرنا
بروزرسانی
ستاد مدیریت بحران گناباد به حالت آماده‌باش کامل درآمد

ایرنا/ فرماندار گناباد گفت: ستاد هماهنگی مدیریت بحران این شهرستان به‌دنبال هشدارهای هواشناسی مبنی بر بارش شدید و بیش از ۳۰ میلی‌متری باران و وزش بادهای خسارت‌زا برای دو روز به حالت آماده‌باش کامل درآمد.

رضا نصیری، فرماندار گناباد روز چهارشنبه در جلسه ستاد هماهنگی مدیریت بحران گناباد اظهار کرد: با توجه به هشدار هواشناسی مبنی بر باران‌های سیل‌آسا و وزش شدید باد، از امروز همه بخش‌ها و اداره‌های امدادی و خدمات‌رسان با لغو هرگونه مرخصی و ماموریت در آمادگی کامل قرار دارند.
وی اظهار کرد: با توجه به پیش‌بینی بارش‌های شدید همراه با سیلاب، پارک‌ها و تفرج‌گاههای شهرستان گناباد بویژه در روستاهای بخش کاخک در دو روز آینده تعطیل است و نصب چادر در مسیر رودخانه‌ها و مسیل‌ها در این مدت ممنوع اعلام شد.
وی ادامه داد: پایگاههای مقاومت بسیج و مراکز امدادی نظیر اورژانس و هلال احمر و سایر اعضای ستاد مدیریت بحران گناباد آمادگی لازم برای اسکان اضطراری ساکنان مناطق شهری و روستایی که درگیر سیلاب شدند را داشته باشند، سالن ها و مکانها و بقاع متبرکه بدین منظور باید آماده شود.
فرماندار گناباد گفت: با توجه به احتمال خسارت‌ وزش باد شدید، اداره های خدمات‌رسان نظیر آب، برق و گاز برای کاهش خسارتهای احتمالی در آمادگی کامل قرار گرفتند.

آخرین خبر خراسان رضوی در اینستاگرام :
https://www.instagram.com/khorasan_today
آخرین خبر خراسان رضوی در تلگرام :
https://t.me/Toos_today