برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

استاندار فارس: ظرفیت‌های گردشگری استان باید فعال شوند

منبع
ايرنا
بروزرسانی
استاندار فارس: ظرفیت‌های گردشگری استان باید فعال شوند

ایرنا/ استاندار فارس گفت: تمام شهرستان‌های این استان دارای ظرفیت گردشگری هستند که ‌باید با برنامه‌های منظم و مدون از سوی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، نسبت به فعال کردن آنها اقدام شود.

محمد هادی ایمانیه، استاندار فارس در حاشیه دیدار با تعدادی از سرمایه‌گذاران در قرارگاه جهادی سرمایه‌گذاری و اقتصادی کوثر در شیراز اظهار کرد: تلاش می کنیم که با هدف تسهیل در سرمایه‌گذاری و رفع موانع پیش روی تولید کنندگان و سرمایه‌گذاران، به شکل رو در رو و چهره به چهره با آنها از نزدیک دیدار و گفت و گو کنیم.
وی ادامه داد: دولت سیزدهم برای مشارکت مردم و سرمایه‌گذاران در تولید و اشتغال از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد و تمام ظرفیت ها و امکانات در این مسیر به کار گرفته خواهد شد.
او اظهار کرد: دولت در زمینه تولید و اشتغال، مشوق‌های مختلفی از جمله اختصاص تسهیلات و تامین زمین را تسهیل می‌کند اما از سرمایه‌گذاران نیز انتظار می رود در کمترین زمان ممکن نسبت به عملیاتی کردن و اجرای طرح‌های سرمایه‌گذاری خود اقدام کنند.
استاندار فارس، رونق تولید را مستلزم مشارکت مردم و حمایت دولت دانست و گفت: از مسئولان اجرایی استان انتظار داریم که راههای ممکن برای برای حل مشکل سرمایه‌گذاران و تولید کنندگان را بررسی کنند.
ایمانیه افزود: همه بخش ها و مجموعه ها در استان آماده هرگونه هممکاری با سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی هستند.

آخرین خبر فارس در اینستاگرام :
https://instagram.com/fars.online