برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

ارومیه میزبان مراسم میهمانی لاله ها شد

منبع
ايرنا
بروزرسانی
ارومیه میزبان مراسم میهمانی لاله ها شد

ایرنا/ همزمان با آغاز دهه کرامت مراسم میهمانی لاله‌ها و غبارروبی مزار شهدا در ارومیه برگزار شد.

روز پنجشنبه با حضور جمعی از اقشار مختلف مردم و خادمیاران آستان قدس رضوی در آذربایجان غربی مراسم میهمانی لاله‌ها در باغ رضوان ارومیه برگزار شد.
این آیین معنوی که به‌مناسبت گرامیداشت دهه کرامت و همچنین میلاد حضرت معصومه(س) ترتیب یافته بود با شور و شوق مثال‌زدنی دوستان و عاشقان عصمت و طهارت در فضایی معنوی انجام شد.
دراین مراسم در مدح امام رئوف مداحی و همچنین توسط دختران و پسران نوجوان سرودهایی خوانده شد، پذیرایی از حاضران با چای و شیرینی به حرمت دهه مبارک کرامت و قرائت سلام مخصوص شاه خراسان از دیگر قسمتهای این مراسم بود.
میهمانی لاله ها با اشک و شوق حاضران توام شده بود و علاوه بر مداحی و سرود خوانی پرچم مقدس کشورمان دردستان زن و مرد و کوچک و بزرگ به اهتزاردرآمده بود و همچنین در حمایت از مردم مظلوم غزه پرچم فلسطین هم این مجلس را مزین کرده و میثاق مردم با مردم مظلوم غزه را در این آیین معنوی نشان می داد. 
زیبایی مراسم میهمانی لاله ها زمانی به اوج خود رسید که پرچم مقدس بارگاه ملکوتی ثامن الحج(ع) توسط خادمین آستان قدس رضوی وارد مراسم شد شوق مثال زدنی مردم و سبقت از یکدیگر برای تبرک پرچم مقدس حرم امام رضا (ع) از صحنه های زیبای این مراسم بود.
اما پس ازاین صحنه مثال زدنی خادمیاران و خادمان به زیارت مرقد مطهر شهدا و همچنین مجاهد نستوه حجت الاسلام والمسلمین حسنی پرداخته و با نثار فاتحه و صلوات ارادت و محبت خود را به نمایش گذاشتند.

آخرین خبر آذربایجان غربی در اینستاگرام :
https://instagram.com/wazerbaijan_today