برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

آغاز انتخابات در 3 حوزه تبریز، میانه و شبستر آذربایجان شرقی

منبع
ايرنا
بروزرسانی
آغاز انتخابات در 3 حوزه تبریز، میانه و شبستر آذربایجان شرقی

ایرنا/ دومین مرحله دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو، میانه و شبستر آغاز شد، یکهزار و ۳۲۷ شعبه اخذ رای برای انتخابات این دوره در سه حوزه باقی مانده آذربایجان شرقی پیش‌بینی شده است.

مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، ساعت هشت صبح امروز جمعه در حوزه‌های انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو، میانه و شبستر آغاز شد البته انتخابات در حوزه تبریز، اسکو و آذرشهر به طور تمام الکترونیک است.

از صبح امروز تعدادی از مردم پیش از گشایش شعبه منتظر اخذ رای بودند که پس از فرا رسیدن آغاز انتخابات رای خود را به صندوق انداختند تا جزو اولین های انتخابات باشند.

مردم همیشه در صحنه می بایست در همان حوزه انتخابیه‌ای که در مرحله اول انتخابات مجلس دوازدهم رأی داده‌اند، در پای صندوق‌های رای حاضر شوند.

شهروندان با در دست داشتن مدارک شناسایی نظیر کارت ملی، شناسنامه، گواهینامه رانندگی، کارت پایان خدمت و پاسپورت می‌توانند در انتخابات شرکت کنند.

در حوزه‌های انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو، میانه و شبستر از میان ۱۲ نامزد راه یافته به مرحله دوم ۶ نامزد به مجلس راه خواهند یافت.

آخرین خبر آذربایجان شرقی در اینستاگرام :
instagram.com/EAzerbaijan_Today