برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

دستگیری 19 نفر به واسطه جرایم انتخاباتی در روز انتخابات کرمانشاه

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
دستگیری 19 نفر به واسطه جرایم انتخاباتی در روز انتخابات کرمانشاه

آخرین خبر/ رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: تا ساعت 14 امروز تعداد 19 نفر از افرادی که قصد تبلیغ در کنار شعب اخذ رای داشته، دستگیر شده که پرونده قضایی برای آن‌های تشکیل خواهد شد.

علی شعبانی، رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه امروز در حاشیه بازدید از شعب اخذ رأی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: انتخابات دومین مرحله مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرمانشاه به صورت تمام الکترونیک در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه جزء استان‌های پایلوت در برگزاری انتخابات به شیوه تمام مکانیزه هستیم، تاکنون هیچگونه مشکلی و اخلالی در فرایند رأی‌گیری در 645 شعبه مستقر در حوزه انتخابیه کرمانشاه گزارش نشده است.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه درخصوص آمار رأی‌دهندگان، تصریح کرد: تاکنون حدود 75 هزار استعلام از طریق دستگاه احراز هویت ثبت شده، البته این به معنای این تعداد رأی نیست امکان دارد برخی‌ها در استعلام صورت گرفته شرایط رأی دادن را نداشته باشند.

وی با اشاره به فعالیت بیش از 10 هزار نفر عوامل اجرایی در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: طبق نظرسنجی‌های صورت گرفته از مردم حاضر در شعب اخذ رأی، از رأی‌گیری الکترونیکی رضایت داشته‌اند.

شعبانی در خصوص تخلفات نیز، اظهار کرد: تا ساعت 14 امروز تعداد 19 نفر از افرادی که قصد تبلیغ در کنار شعب اخذ رای داشته، دستگیر شده که پرونده قضایی برای آن‌های تشکیل خواهد شد

آخرین خبر کرمانشاه در اینستاگرام :
https://www.instagram.com/kermanshah.today