برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

ترکیب 7 نفره منتخبان استان اردبیل در بهارستان مشخص شد

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
ترکیب 7 نفره منتخبان استان اردبیل در بهارستان مشخص شد

آخرین خبر/ «ابراهیم فهیمی گیگلو» با کسب اکثریت آرا از حوزه انتخابیه پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز راهی مجلس دوازدهم شد.

به گزارش تسنیم، ابراهیم فهیمی با کسب 48 هزار و 630 رأی از حوزه انتخابیه پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز راهی مجلس شد تا همچنان امیدعلی رعنایی رقیب او بعد از گذشت سه دوره حضور در انتخابات از راهیابی به مجلس باز بماند.

‌ابراهیم فهیمی گیگلو در دور دوم انتخابات توانست اکثریت آرای حوزه انتخابیه پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز را کسب کرده و به مجلس راه پیدا کند و رقیب او امیدعلی رعنایی تنها به کسب 38 هزار و 421 رأی بسنده کرد.

با راهیابی ابراهیم فهیمی گیگلو به مجلس ترکیب هفت نماینده استان در مجلس دوازدهم مشخص شد تا این منتخبان کار خود را از هفتم خردادماه شروع کنند.

پیش از این علی نیکزاد، صدیف بدری و احد بیوته از حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین و وحید کنعانی از حوزه انتخابیه خلخال و کوثر، بابک رضازاده از حوزه انتخابیه مشگین‌شهر، محمد خوش‌سیما از حوزه انتخابیه گرمی و در نهایت ابراهیم فهیمی گیگلو نیز از حوزه انتخابیه پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز راهی مجلس شد تا ترکیب هفت نفره منتخبان استان مشخص شود.

آخرین خبر اردبیل در اینستاگرام :
https://instagram.com/ardabil__today