برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

جهاد آبرسانی در ۱۹۳ روستای استان بوشهر

منبع
تسنيم
بروزرسانی
جهاد آبرسانی در ۱۹۳ روستای استان بوشهر

تسنیم/ استاندار بوشهر از جهاد آبرسانی در ۱۹۳ روستای دارای تنش آبی استان بوشهر با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) خبر داد.

احمد محمدی‌زاده، استاندار بوشهر در نشست بررسی وضعیت آبرسانی و اجرا طرح‌های مختلف در این حوزه با اشاره به اینکه شرایط آبرسانی در استان بوشهر بهبود یافته است، اظهار داشت: با تکمیل طرح‌ها تا پایان دولت سیزدهم شرایط شهرها و روستاهای استان بوشهر به وضعیت مطلوب می‌رسد.
وی، جهاد آبرسانی در روستاهای دارای تنش آب را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: در جهاد آبرسانی با مشارکت شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر و قرارگاه امام حسن مجتبی علیه‌السلام اقدامات مهم و اثرگذاری انجام شده است.
استاندار بوشهر با بیان اینکه به‌صورت مستمر طرح‌های آبرسانی مورد رصد و پایش قرار می‌گیرد، گفت: در جهاد آبرسانی نوسازی و اصلاح شبکه‌های توزیع و خطوط انتقال آب در دستور کار قرار گرفته است و روستاهای دارای تنش آبی در اولویت قرار دارند.
محمدی‌زاده از اجرا طرح جهاد آبرسانی در روستاهای بخش ساحلی تنگستان، دشتی، دشتستان و دیگر نقاط استان خبر داد و خاطرنشان کرد: اکنون وضعیت آبرسانی در روستایی که سال‌های قبل دچار بحران کم آبی بود بهبود یافته و با تکمیل طرح‌ها در شرایط مطلوب خواهد رسید.
وی تأمین اعتبار طرح‌های آبرسانی را در اولویت برنامه‌های استان بوشهر ذکر کرد و گفت: ساخت مخازن ذخیره آب در روستاها و شهرهای استان بوشهر در دستور کار قرار گرفته و طرح‌های ذخیره‌سازی آب رو به افزایش است.
استاندار بوشهر از دهیاران درخواست کرد در بخش زیرساخت‌های آبرسانی و برق‌رسانی از محل اعتبارات ارزش افزوده تخصیصی سرمایه‌گذاری کنند.
محمدی‌زاده با اشاره به روند طرح‌های جهاد آبرسانی در استان بوشهر خاطرنشان کرد: اکنون طرح‌های جهاد آبرسانی در 193 روستای دارای تنش آبی استان بوشهر با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) شامل آبرسانی، اصلاح و نوسازی شبکه و احداث مخازن ذخیره آب اجرا شده است.

آخرین خبر بوشهر در اینستاگرام :
https://instagram.com/bushehr_akhbar