logo

افتتاح بیمارستان ۴۲۱ تخت‌خوابی رشت در هفته دولت

منبع
فارس
بروزرسانی
افتتاح بیمارستان ۴۲۱ تخت‌خوابی رشت در هفته دولت

فارس/ مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی از افتتاح و بهره‌برداری هرچه سریع‌تر این پروژه تا پیش از فرارسیدن هفته دولت امسال خبر داد.

علی نبیان معاون وزیر راه و شهرسازی با همراهی محمدتقی آشوبی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان و محمدرضا فلاحتگر مدیرکل راه و شهرسازی گیلان امروز با حضور در مجتمع دانشگاهی لاکان رشت از ساختمان در دست احداث بیمارستان جنرال 421 تخت‌خوابی رشت بازدید کرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی و عضو هیئت‌مدیره و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی در جریان بازدید از ساختمان در دست احداث بیمارستان 421 تخت خوابی رشت، پیشرفت فیزیکی آن را در طول سیزدهم قابل‌توجه توصیف کرد.

نبیان در نشستی که با حضور مسؤولان گیلان و همچنین پیمانکاران ابر پروژه بیمارستان جنرال در محل احداث بیمارستان برگزار شد با اشاره به ادامه‌دار بودن خدمت دولت شهید رئیسی، از افتتاح و بهره‌برداری هرچه سریع‌تر این پروژه تا پیش از فرارسیدن هفته دولت امسال خبر داد.

وی از تخصیص اعتبار بالغ‌بر 470 میلیارد تومانی سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی جهت تسریع در احداث بخش‌های باقی‌مانده و تجهیزات آن خبر داد و گفت: انتظار است تا پایان ماه آینده دوطبقه فوقانی این بیمارستان تکمیل شود.

گفتنی است در این نشست همچنین بر عزم جدی سایر دستگاه‌های زیرساختی نظیر آب، برق، گاز و تلفن جهت آزمایشات اولیه و بهره‌برداری هرچه سریع‌تر بیمارستان 421 تخت خوابی رشت تأکید شد.

آخرین خبر گیلان در اینستاگرام :
https://instagram.com/gilan_today