logo

بازارچه عرضه مستقیم کالا در شیروان افتتاح می‌شود

منبع
ايمنا
بروزرسانی
بازارچه عرضه مستقیم کالا در شیروان افتتاح می‌شود

ایمنا/ معاون استاندار خراسان شمالی از افتتاح بازارچه عرضه مستقیم کالا در شیروان خبر داد و گفت: ایجاد چنین بازاری در بجنورد نیز مشغول مشخص کردن مکان است.

ناصر فخر موحدی، معاون اقتصادی استاندار خراسان شمالی در کار گروه تنظیم بازار خراسان شمالی اظهار کرد: نظارت کامل بر بازار و ایجاد بازارچه‌های عرضه مستقیم کالا در دستور کار قرار بگیرد.
وی از تأمین همه ی کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در بازار خبر داد و گفت: در تأمین مواد غذایی و پروتئینی، ذخیره کالاهای استراتژیک و تأمین گوشت گرم قرمز و منجمد، جو و نهاده‌های دامی کمبودی نداریم.
معاون اقتصادی استاندار خراسان شمالی بر ضرورت اطلاع رسانی از سوی دستگاه‌های متولی و فرمانداری‌ها جهت توزیع گوشت گوسفندی منجمد و گرم تاکید کرد.
وی با تاکید بر پیش رو بودن عید سعید قربان افزود: کشتارگاه‌های مرکز استان به صورت کشیک فعال خواهند بود.
فخر موحدی اظهار داشت: سیاست کشور، برقراری تعادل در عرضه و تقاضا است تا تولید کنندگان صدمه و آسیبی نبینند و این مهم هم در خراسان شمالی باید مورد اهتمام قرار گیرد.
وی از تشکل‌ها و بخش‌های متولی تنظیم بازار خواست تا نظرات خود را در خصوص نواقص، مشکلات و کمبودهای حوزه تنظیم بازار استان به دبیرخانه کارگروه ارسال کنند.
معاون اقتصادی استاندار خراسان شمالی در ارتباط با برنامه ریزی و هماهنگی با دستگاه‌های متولی نظارت در راستای اجرای گشت‌های مشترک نیز گفت: ضرورت نظارت بر توزیع و کنترل بر بازار با کمک بسیج اصناف انجام شود.
وی تاکید کرد: کمیته‌ای نظارتی مرکب از ۲۱ دستگاه مسئول نظارت بر تنظیم بازار استان تشکیل شود تا نظارت بر اموری مثل بهداشت، تأمین کالا و انبارداری‌ها به اجرا دربیاید.
فخر موحدی خاطرنشان کرد: با توجه به تغییرات اقلیمی و تأثیرگذاری آن بر بهداشت کالاها، باید کنترل و نظارت بیشتری اعمال شود که این امر هماهنگی و هم افزایی دستگاه‌های اجرایی متولی در قالب یک تیم مشترک را می‌طلبد تا شاهد یک حرکت مثبت و اثرگذار باشیم.
وی در خصوص آخرین وضعیت ایجاد بازارچه عرضه مستقیم کالا نیز گفت: در شهرستان شیروان این اقدام انجام شده و به زودی افتتاح می‌شود و در شهرستان بجنورد در حال پیگیری برای مکان جدید است.

آخرین خبر خراسان شمالی در اینستاگرام :
https://instagram.com/bojnord_today