logo

سردار دامغانی: یک‌‎هزار میلیارد تومان برای اجرای طرح‌های عمرانی در گیلان هزینه شده است

منبع
فارس
بروزرسانی
سردار دامغانی: یک‌‎هزار میلیارد تومان برای اجرای طرح‌های عمرانی در گیلان هزینه شده است

فارس/ فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه بسیج سازندگی سپاه در رفع محرومیت‌ در کشور برنامه‌های ویژه‌ای در دستور کار دارد، اظهار کرد: در ۶ ماهه گذشته، یک‌هزار میلیارد تومان اعتبار برای طرح‌های آبرسانی، ساخت مسکن محرومان با مشارکت بسیج سازندگی هزینه شده است.

سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قدس گیلان امروز در نشستی با نمایندگان مجلس شورای اسلامی در گیلان با بیان اینکه بسیج سازندگی سپاه در رفع محرومیت‌ در کشور برنامه‌های ویژه‌ای در دستور کار دارد، اظهار کرد: در ۶ ماهه گذشته، یک‌هزار میلیارد تومان اعتبار برای طرح‌های آبرسانی، ساخت مسکن محرومان با مشارکت بسیج سازندگی هزینه شده است.

وی با تأکید بر نقش اقدامات جهادی در حل مشکلات کشور در حوزه‌های مختلف گفت: در شرایط کنونی که کشور از نظر اقتصادی درگیر تحریم و مشکلات ناشی از آن است، نیاز به کار جهادی و نیرو‌های جهادی داریم که کار‌های عمرانی استان را پیش ببریم.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به آمادگی سپاه در کمک به مجموعه دولت و مجلس در راستای رفع مشکلات استان بیان کرد: سپاه و بسیج سازندگی در خصوص طرح‌های عمرانی، آبرسانی، ساخت مسکن محرومین در کنار مجموعه دولت و مجلس است.

آخرین خبر گیلان در اینستاگرام :
https://instagram.com/gilan_today