logo

۶۷۰۰ فقره سند مالکیت روستایی و شهری در زنجان صادر می‌شود

منبع
صدا و سيما
بروزرسانی
۶۷۰۰ فقره سند مالکیت روستایی و شهری در زنجان صادر می‌شود

صدا و سیما/ مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زنجان گفت: تا پایان امسال ۶ هزار و ۷۰۰ فقره سند مالکیت روستایی و شهری در استان صادر می‌شود.

رضا خواجه‌ای، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زنجان بابیان اینکه در سال گذشته ۵ هزار و ۸۹۳ فقره سند مالکیت برای واحد‌های مسکونی روستایی و ۵۳۵ فقره برای واحد‌های مسکونی شهری در استان به همت بنیاد مسکن و همکاری اداره ثبت اسناد و املاک روستایی صادر شده است، اظهار کرد: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته، امسال نیز پیش بینی می‌شود بیش از ۶ هزار و ۷۰۰ فقره سند روستایی و شهری در استان صادر شود.

وی افزود: تاکنون ۷۹ هزار و ۹۳۰ فقره سند برای واحد‌های مسکونی روستایی به میزان ۸۳.۷ صادر شده که در مقایسه با نرم کشوری ۱۷ درصد بالاتر است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زنجان طرح سند دار کردن املاک روستایی و شهری را در راستای توسعه عدالت اجتماعی دانست و گفت: در دوماه گذشته در استان، ۵۰۳ فقره سند روستایی و ۲۱ سند شهری صادر شده که در تلاش هستیم تا پایان سال درصد قابل توجهی از برنامه تعیین شده جلوتر باشیم.

خواجه ای با تأکید بر اینکه اقدامات زیربنایی این نهاد انقلابی در راستای تثبیت مالکیت معنوی و قانونی اماکن روستایی انجام می‌شود و در همین راستا همکاری مناسبی با ثبت اسناد و املاک وجود دارد، ادامه داد: طرح سند دار کردن اراضی روستایی طرحی با مزایای فراوان و با هزینه‌ای بسیار پائین برای روستاییان در نظر گرفته شده است که موجب دلگرمی روستاییان برای سکونت در روستا‌ها و در نتیجه تحقق رشد تولید در این مناطق می‌شود.

وی با اشاره به تعامل بین بنیاد مسکن و اداره ثبت اسناد و املاک برای صدور اسناد مالکیت گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زنجان سال گذشته در سطح کشور رتبه برتر را در این زمینه کسب کرده و برای به دست آوردن این جایگاه برای استان مرهون همین تعاملات و نتیجه کارگروهی و همفکری و هم‌اندیشی است.

آخرین خبر زنجان در اینستاگرام :
https://instagram.com/zanjan_today