logo

دستگیری ضاربان متواری در چالوس

منبع
صدا و سيما
بروزرسانی
دستگیری ضاربان متواری در چالوس

صدا و سیما/ فرمانده انتظامی چالوس از شناسایی و دستگیری ۲ ضارب متواری که ضمن مجروح کردن ۶ نفر از مسافران در پارک فین از محل متواری شده بودند، خبر داد.

سرهنگ محسن سلیمانی، فرمانده انتظامی چالوس اظهار کرد: در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری منجر به جرح در پارک "فین" این شهرستان، بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان چالوس، تصریح کرد: در این درگیری که بر سر پارک خودرو صورت گرفت، ۳ نفر از افرادی که سابقه شرارت و درگیری در این شهرستان داشتند با حمله به سمت اعضای یک خانواده ۶ نفره آنان را مجروح و از محل متواری شدند.
سرهنگ سلیمانی با اشاره به این که مصدومان این حادثه با حضور عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شدند، اظهار داشت: دو نفر از ضاربان متواری در اقدامی عملیاتی از سوی ماموران دستگیر شدند و تلاش برای دستگیری یکی دیگر از این افراد ادامه دارد.
فرمانده انتظامی شهرستان چالوس از تشکیل پرونده و معرفی متهمان به مرجع قضائی خبر داد و با بیان این که امنیت، آرامش و آسایش مردم خط قرمز پلیس است، به مخلان نظم و امنیت عمومی هشدار داد: با کسانی که بخواهند موجب سلب آرامش شهروندان شوند با برخود قاطع پلیس مواجه خواهند شد.

آخرین خبر مازندران در اینستاگرام :
https://instagram.com/mazandaran_today