logo

تداوم بارش‌های پراکنده در تهران

منبع
ايرنا
بروزرسانی
تداوم بارش‌های پراکنده در تهران

ایرنا/ کارشناس سازمان هواشناسی از احتمال وقوع بارش‌های پراکنده در تهران طی امروز خبر داد و گفت: به ویژه در ساعات بعدازظهر امروز برای بیشتر استان‌ها گاهی بارش‌های رگباری، رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی شده است.

کبری رفیعی، کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به احتمال وقوع بارش‌های پراکنده طی امروز در پایتخت اظهار کرد: در ساعات بعدازظهر افزایش ابر و افزایش باد را خواهد داشت که با بارش پراکنده و احتمال رگبار و رعدوبرق همراه است و بیشینه دمای تهران نیز امروز به ۳۵ درجه بالای صفر خواهد رسید.
بر پایه واکاوی الگوهای همدیدی و بررسی نقش‌های پیش‌یابی آسمان استان تهران طی امروز (۲۷ خرداد ماه) صاف تا قسمتی ابری، در ساعات بعد از ظهر و شب همراه با افزایش ابر و سرعت وزش باد پیش‌بینی می شود. طی این مدت در بعضی مناطق به‌ویژه در نیمه شمالی استان، در ساعات بعد از ظهر و شب گاهی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید و در مناطق مستعد بارش تگرگ مورد انتظار است و رخداد رگبار شدید، آبگرفتگی و جاری شدن روان‌آب در دامنه‌ها و ارتفاعات دور از انتظار نیست همچنین گاهی وزش باد شدید تا خیلی شدید همراه با گرد و خاک با احتمال طوفان لحظه‌ای، کاهش دید و کیفیت هوا به‌ویژه در نیمه جنوبی، نواحی غربی و مرکزی استان پیش‌بینی می‌شود.
از دوشنبه تا چهارشنبه (۲۸ تا ۳۰ خرداد) نیز آسمان صاف تا قسمتی ابری و در ساعات بعد از ظهر و شب ابری، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید به‌ویژه در نیمه شمالی و ارتفاعات و وزش باد شدید تا خیلی شدید گاهی با گرد و خاک در نیمه جنوبی و مناطق غربی استان مورد انتظار است.

آخرین خبر تهران در اینستاگرام :
https://instagram.com/online.tehran