logo

۲۰ اداره کرمانشاه اخطار مصرف بالای برق گرفتند

منبع
ايسنا
بروزرسانی
۲۰ اداره کرمانشاه اخطار مصرف بالای برق گرفتند

ایسنا/ مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه با اشاره به گذشت نزدیک به دو هفته از تغییر ساعت کاری ادارات با هدف مدیریت مصرف برق، از صدور اخطار برای بیش از ۲۰ اداره پُرمصرف استان خبر داد.

محمد مرادی، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه با اشاره به رصد مستمر وضعیت مصرف برق ادارات و دستگاه‌های سراسر استان، اظهار کرد: اکثر دستگاه‌ها مجهز به کنتور هوشمند هستند و در مرکز پایش شرکت توزیع برق، مصرف برقی که دارند ارزیابی می‌شود.
وی ادامه داد: به محض اینکه مصرف برق یک دستگاه از حد مجاز بالاتر برود، اکیپ‌های شرکت توزیع برق به دستگاه مراجعه کرده و اخطار می‌دهند
به گفته مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه، تاکنون ۲۲ دستگاه کرمانشاه اخطار مصرف بالای برق دریافت کرده‌اند، اما تا کنون برق هیچ دستگاهی قطع نشده است.
مرادی یادآور شد: چنانچه دستگاهی پس از دریافت اخطار نسبت به مدیریت مصرف برق خود اقدام نکند و همچنان مصرف بالایی داشته باشد، نسبت به قطع برق آن دستگاه اقدام خواهد شد.
وی رعایت ساعت کاری که با هدف مدیریت مصرف برق لحاظ شده را نیز از دیگر مواردی دانست که رصد می‌شود و چنانچه دستگاهی ساعت کاری را رعایت نکند، اخطار دریافت خواهد کرد.
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه دستگاه‌ها موظفند در ساعت کاری ۳۰ درصد و خارج از ساعت کاری ۶۰ درصد مصرف برق خود را نسبت به سال گذشته مدیریت کنند، رعایت دمای آسایش در سیستم‌های سرمایشی، خاموش کردن سیستم سرمایشی یک ساعت قبل از خروج کارکنان و... را از دیگر مواردی دانست که باید رعایت شود.
مرادی با بیان اینکه در بخش خانگی نیز مشوق‌ها و جوایزی برای مدیریت مصرف برق مشترکین در نظر گرفته شده، گفت: در بخش برق چاه‌های کشاورزی نیز چنانچه مشترکان در ساعت اوج مصرف چند ساعتی همراهی داشته باشند و برق چاه خود را خاموش کنند، در سایر ساعات برق آنها رایگان محاسبه خواهد شد.
وی ابراز امیدواری کرد با همراهی همه مشترکان در بخش خانگی، اداری، تجاری، صنعتی، کشاورزی و... تابستان امسال را بدون خاموشی در بخش خانگی پشت سر بگذاریم.

آخرین خبر کرمانشاه در اینستاگرام :
https://www.instagram.com/kermanshah.today