logo

سارق مسلح طلا در گیلان دستگیر شد

منبع
ايرنا
بروزرسانی
سارق مسلح طلا در گیلان دستگیر شد

ایرنا/ رئیس پلیس آگاهی استان گیلان از دستگیری یک سارق مسلح طلاجات در شهرستان رشت خبر داد.

سرهنگ علیرضا حدادی، رئیس پلیس آگاهی استان گیلان اظهار کرد: در پی شکایت شهروندی در خصوص سرقت مسلحانه طلاجات از وی و ارجاع پرونده‌ به مرجع انتظامی، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی افزود: پس از انجام تحقیقات میدانی، هویت سارق شناسایی و کارآگاهان پلیس آگاهی با تعقیب و مراقبت چند ساعته، این فرد را در مخفیگاهش در شهرستان رشت دستگیر کردند.
رئیس پلیس آگاهی استان گیلان بیان کرد: سارق ۲۴ ساله در تحقیقات پلیس به سرقت مسلحانه طلاجات اعتراف کرد و با تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.
جان‌باختن راکب موتورسیکلت در چوبر تالش
بنا به گزارش دیگری از این پایگاه خبری، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان از جان‌ باختن موتورسوار بر اثر تصادف با خودرو باری نیسان در بخش چوبر شهرستان تالش خبر داد.
سرهنگ امیر طالبی در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی برتصادف شدید بین خودرو باری نیسان و یک دستگاه موتورسیکلت در سه راه نرجس خاتون بخش چوبر شهرستان تالش، بلافاصله ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی به محل حادثه اعزام شدند.
وی در ادامه با بیان اینکه پس از حضور پلیس و تیم‌های امدادی در محل مورد نظر و بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد، خودرو نیسان به علت عدم توجه به جلو و بی احتیاطی راننده با موتورسیکلت برخورد کرده است، افزود: متاسفانه در این حادثه راکب موتورسیکلت مجروح و پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحات جان باخت.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان در پایان با تاکید بر لزوم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، گفت: عدم توجه به جلو در رانندگی عامل اصلی تصادفات است که بیشتر آن طبق بررسی های صورت گرفته مربوط به تنظیم پخش خودرو، برداشتن وسایل از داشبورد، صحبت کردن چهره به چهره با سرنشینان، استفاده از تلفن همراه به خصوص خواندن و ارسال پیامک و خوردن و آشامیدن است.
بازداشت عاملان درگیری بندرانزلی
همچنین بنا به گزارش دیگری، فرمانده انتظامی بندرانزلی گفت: پنج عامل درگیری دسته جمعی با سلاح سرد در بلوار پیشوایی این شهرستان دستگیر شدند.
سرهنگ امیر وهاب‌زاده با بیان اینکه ماموران پلیس امنیت عمومی در پی دریافت خبری مبنی بر درگیری دسته جمعی چند نفر با سلاح سرد در بلوار پیشوایی شهرستان بندرانزلی، بلافاصله به محل مورد نظر اعزام شدند، افزود: پلیس پس از حضور در آدرس اعلامی، پنج عامل این نزاع دسته جمعی که باعث ارعاب شهروندان و برهم زدن نظم و امنیت شده بودند را دستگیر کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی از کشف ۲ تیغه قمه، ۲ عدد چوب دستی، یک دستگاه شوکر و ۴۳ گرم موادمخدر از نوع تریاک از این افراد خبر داد و بیان‌ داشت: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

آخرین خبر گیلان در اینستاگرام :
https://instagram.com/gilan_today