logo

اختتامیه نمایشگاه آثار صنایع‌دستی «داستان دَستان ۲» برگزار شد

منبع
فارس
بروزرسانی
اختتامیه نمایشگاه آثار صنایع‌دستی «داستان دَستان ۲» برگزار شد

فارس/ آیین اختتامیه دومین رویداد نمایشگاه آثار صنایع‌دستی استان قم با عنوان «داستان دَستان ۲» در خانه تاریخی زند با حضور علیرضا ارجمندی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم برگزار شد.

آیین اختتامیه دومین رویداد نمایشگاه آثار صنایع‌دستی استان قم با عنوان «داستان دَستان ۲» در خانه تاریخی زند با حضور علیرضا ارجمندی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم و جمعی از پیشکسوتان، هنرمندان و فعالان صنایع‌دستی این استان برگزار شد.

نمایشگاه مذکور در دو حیاط خانه تاریخی زند و نگارخانه این خانه، همزمان با شصتمین سال تأسیس شورای جهانی صنایع‌دستی و به مناسبت هفته صنایع‌دستی برگزار شد.

این نمایشگاه با حضور ۳۰ نفر از هنرمندان استان قم در رشته‌های چوب، سفال و سرامیک برگزار شد که هنرمندان علاوه بر نمایش آثار فاخر خود، فروش محصولات تولیدی خود را در این نمایشگاه داشتند که با استقبال خوب مردم روبرو شد.

یکی از مهم‌ترین اهداف برگزاری این نمایشگاه، بیش‌تر شناخته شدن صنایع‌دستی در رشته‌های مختلف به عموم مردم و نیز آشنایی مردم با هنرمندان فعال در این عرصه بود.

در پایان این مراسم از تعدادی از پیشکسوتان صنایع‌دستی استان قم و نیز هنرمندان صنایع‌دستی شرکت‌کننده در نمایشگاه مذکور با اهدای تندیس و لوح، تجلیل و قدردانی شد.

نمایشگاه صنایع‌دستی «داستان دَستان ۲» توسط اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم و مشارکت فعالان صنایع‌دستی در بخش خصوصی برگزار شد.

آخرین خبر قم در اینستاگرام :
https://instagram.com/qomtoday