logo

نجات معجزه‌آسای کودک یزدی بعد سقوط از آبشار آب سفید الیگودرز

منبع
ايرنا
بروزرسانی
نجات معجزه‌آسای کودک یزدی بعد سقوط از آبشار آب سفید الیگودرز

ایرنا/ رئیس اورژانس الیگودرز گفت: یک کودک هفت ساله اهل استان یزد پس از سقوط از آبشار آب سفید این شهرستان، به طور معجزه آسایی از مرگ نجات یافت.

ستار لبیکی، رئیس اورژانس شهرستان الیگودرز اظهار داشت: پس از دریافت تماس مبنی بر سقوط یک نفر در آبشار آب سفید بلافاصله بالگرد اورژانس هوایی الیگودرز به محل حادثه اعزام شد.
وی تصریح کرد: این کودک هفت ساله پس از سقوط در آبشار حدودا ۱۰۰ متر در روخانه خروشان پایین آبشار غوطه ور بوده و پیکر نیمه جانش در پایین دست توسط بومی های محلی پیدا شده است.
وی گفت: خوشبختانه یک گردشگر پرستار در محل حاظر بوده و ضمن معاینه اولیه، عملیات احیا را انجام داده اما کودک دچار شکستگی جمجمه شده که با کمک اورژانس هوایی به بیمارستان امام جعفر صادق (ع) انتقال یافته که اکنون تحت درمان و حال عمومی وی مساعد است.
آبشار آب سفید، معروف به عروس زیبای آبشارهای ایران در جنوب شرقی استان لرستان و در دامنه های کوه های زاگرس واقع شده و دسترسی به آن با جاده از شهر الیگودرز امکان‌پذیر است.
ارتفاع آبشار ۷۰ متر و عرض تاج آن در فصل پر آبی حدود هشت متر می‌باشد، این آبشار به رود رودبار می‌پیوندد و سرانجام به دز می‌ریزد.

آخرین خبر لرستان در اینستاگرام :
https://instagram.com/lorestan_todayy