logo

۱۷ مرکز خرید تضمینی گندم در چهارمحال و بختیاری دایر شده است

منبع
فارس
بروزرسانی
۱۷ مرکز خرید تضمینی گندم در چهارمحال و بختیاری دایر شده است

فارس/ مدیرکل غله چهارمحال و بختیاری گفت: ۱۷ مرکز خرید گندم در سراسر این استان برای دسترسی راحت کشاورزان برای فروش تضمینی محصول گندم است.

یزدان یگانگی، مدیرکل غله چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: از اوایل تیرماه سال‌جاری خرید تضمینی گندم در شهرستان‌هایی مانند لردگان که به دلیل آب و هوای گرم‌تر محصول زودتر برداشت می‌شود، آغاز خواهد شد.  

مدیرکل غله چهارمحال و بختیاری ادامه داد: ۱۷ مرکز خرید گندم در سراسر این استان برای دسترسی راحت کشاورزان برای فروش محصول گندم دایر است.  

وی بیان کرد: تمام تلاش‌ها بر این است که معوقات کشاورزان به‌صورت متمرکز و در کمترین زمان ممکن پرداخت شود.  یگانگی عنوان کرد: بر اساس ابلاغ وزارت جهاد کشاورزی نرخ خرید تضمینی گندم ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام شده است که با توجه به کشت قراردادی خرید از قبل انجام می‌شود.

مدیرکل غله چهارمحال و بختیاری گفت: سال گذشته ۴۷ هزار تن گندم تضمینی از کشاورزان این استان خریداری شد که امسال با توجه به بارندگی‌ها و بازدیدهای میدانی پیش‌بینی می‌شود بیش از ۵۵ هزار تن گندم خریداری شود.
وی خاطرنشان کرد: دانه‌های روغنی کلزا و گلرنگ در سال‌های قبل خریداری می‌شد، اما امسال این کار به بخش خصوصی واگذار شده است.

آخرین خبر چهارمحال و بختیاری در اینستاگرام :
https://instagram.com/Shahrekordtoday