logo

۱۱ دوومیدانی‌کار زنجانی برای مسابقات کشوری آماده می‌شوند

منبع
ايرنا
بروزرسانی
۱۱ دوومیدانی‌کار زنجانی برای مسابقات کشوری آماده می‌شوند

ایرنا/ دبیر هیات دوومیدانی استان زنجان گفت: ۱۱ دوومیدانی‌کار برتر استان برای شرکت در مسابقات کشوری آماده می‌شوند که امیدواریم شاهد درخشش آنها در این رقابت‌ها باشیم.

علی محبی، دبیر هیات دو و میدانی استان زنجان اظهار داشت: مسابقات انتخابی قهرمانی استان طی هفته‌های گذشته با حضور ۸۰ ورزشکار زن و مرد در سطح استان برگزار شد.
وی اضافه کرد: این تعداد ورزشکار در ماده های مختلف دو و میدانی رقابت کردند که در نهایت ۶ بازیکن در بخش بانوان و پنج بازیکن در بخش مردان انتخاب شدند.
این مسئول ادامه داد: منتخبان استانی به مسابقات قهرمانی کشور که هفته آینده در تهران برگزار می شود اعزام می شوند.
وی با بیان اینکه امیدواریم در این رقابت ها در مجموع چهار مدال در بخش زنان و مردان کسب شود، گفت: استان زنجان، ظرفیت های بسیار خوبی در رشته دو و میدانی دارد و سرمایه گذاری در این حوزه نتایج بهتری را رقم می زند.
این مسئول از جمله مشکلات دو و میدانی کاران استان را نبود پیست ۴۰۰ متر اعلام کرد و گفت: به دلیل این کمبود، ورزشکاران برجسته استان مجبورند برای تمرین از امکانات استان های همجوار استفاده کنند.
وی با بیان اینکه سالن های داخلی نیز صرفا برای تمرین در رشته های سرعتی مناسب است، اظهار داشت: در این نوع سالن ها نمی توان تمرینات استقامت یا نیمه استقامت را انجام داد.

آخرین خبر زنجان در اینستاگرام :
https://instagram.com/zanjan_today