logo

ترافیک فوق‌سنگین در محور هراز و فیروزکوه

منبع
فارس
بروزرسانی
ترافیک فوق‌سنگین در محور هراز و فیروزکوه

فارس/ فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه از دقایقی پیش محور چالوس بازگشایی شد، گفت: هم‌اکنون تردد وسایل نقلیه از شمال به جنوب و جنوب به شمال محورهای هراز و فیروزکوه فوق‌سنگین و پرحجم در جریان است.

سرهنگ ایرج کهریزی، فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران درخصوص وضعیت ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار کرد: هم‌اکنون تردد انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور هراز پرحجم و فوق‌سنگین گزارش شده و تردد به کندی در جریان است.

وی با بیان اینکه تردد در شهرهای عبوری محورهای شرق استان فوق سنگین است، گفت: تردد وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور فیروزکوه فوق‌سنگین و پرحجم در جریان است و در شهرهای عبوری این محور مانند مهرآباد، گیلاوند و غیره با بار ترافیکی بیشتری روبرو هستیم.

فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه عوامل پلیس‌راه با آماده باش صددرصدی در سطح محورها حاضر هستند و ضمن روان‌سازی جریان ترافیکی با تخلفات رانندگی برخورد خواهند کرد، ابراز کرد: به دلیل بسته بودن محور چالوس بار ترافیکی در منورهای هراز و فیروزکوه افزایش شدیدی داشته و با تداخل دو محور هراز و فیروزکوه، در ورودی‌های شرقی پایتخت مانند آزادراه تهران_پردیس و محدوده جاده قدیم جاجرود به سمت تهران با ترافیکی فوق‌سنگین روبرو هستیم.

وی با بیان اینکه محور کندوان از ساعت ۱۸ بازگشایی شده و پیش‌بینی می‌شود از بار ترافیکی در شرق استان کاسته شود، تاکید کرد: عبور و مرور وسایل نقلیه از دو مسیر رفت و برگشت محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم پرحجم و روان در جریان بوده و مشکلی بابت تردد در این محورها وجود ندارد.
کهریزی با اشاره به اعمال محدودیت و ممنوعیت کامیون ممنوع در محور هراز و بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان رخ نداده خاطرنشان کرد: هم‌وطنان در شرایط ترافیکی سنگین و با برخورد با ترافیک‌های فوق سنگین، صبر و شکیبایی خود را حفظ کرده و از ارتکاب تخلفات حادثه‌ساز پرهیز کنند.

آخرین خبر تهران در اینستاگرام :
https://instagram.com/online.tehran