logo

اجرای طرح برخورد با وسایط نقلیه متخلف در اراک

منبع
صدا و سيما
بروزرسانی
اجرای طرح برخورد با وسایط نقلیه متخلف در اراک

صدا و سیما/ رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان از اجرای طرح انضباط ترافیکی در اراک خبر داد و گفت: در این طرح ۱۲۷ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف توقیف شد.

سرهنگ سید علی حسینی، رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اظهار کرد: در پی گزارشات مردمی، مبنی بر ایجاد مزاحمت تعدادی از خودرو‌ها و موتورسواران برای مردم در معابر شهری، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت. او خاطر نشان کرد: به همین منظور مأموران پلیس راهور استان مرکزی با اجرای طرحی هدفمند، موفق به توقیف ۲۵ دستگاه خودرو و ۱۰۲ دستگاه موتورسیکلت متخلف از سطح معابر شهرستان اراک شدند.
رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان با اشاره به دستگیری ۸ نفر توسط عوامل انتظامی در این طرح و با تأکید بر اینکه امنیت و آسایش مردم خط قرمز پلیس است، افزود: برخورد با خودرو‌ها و موتورسواران متخلف از مطالبات جدی مردم است و پلیس نیز مکلف به اجرای قانون و تأمین آرامش و امنیت مردم است. سرهنگ حسینی کرد: برابر ماده ۲۰ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، رانندگان موتورسیکلت‌هایی که مرتکب تخلفاتی نظیر حرکت در پیاده رو یا در جهت مخالف مسیر مجاز، ایجاد عمدی صدای ناهنجار، حرکات نمایشی مارپیچ، تک چرخ زدن، حمل یدک و عدم استفاده از کلاه ایمنی شوند، موتورسیکلت آنها توقیف و به پارکینگ انتقال داده می‌شود.
او در انتها با تأکید بر برخود قاطع پلیس با متخلفان افزود: رانندگان خودرو‌ها و راکبان موتورسیکلت‌های توقیف شده در این طرح پلیسی، بعد از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

آخرین خبر استان مرکزی در اینستاگرام :
https://instagram.com/markazi_today