logo

۶۰۰ سند تگ برگ اراضی کشاورزی در مهرستان سیستان‌وبلوچستان صادر شد

منبع
ايرنا
بروزرسانی
۶۰۰ سند تگ برگ اراضی کشاورزی در مهرستان سیستان‌وبلوچستان صادر شد

ایرنا/ رئیس ثبت اسناد و املاک سیب و سوران و مهرستان در جنوب شهرق سیستان و بلوچستان گفت: ۶۰۰ سند تک برگ اراضی کشاورزی در این شهرستان صادر شده است.

ادریس جهاندیده، رئیس ثبت اسناد و املاک سیب و سوران و مهرستان اظهار کرد: در جهت تحقق کامل سیاست های کلان سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، با تکیه بر دقت و سرعت در اجرای حدنگاری اراضی زراعی این اسناد صادر شد.
وی افزود: صدور اسناد مالکیت مزروعی در واحد ثبتی سیب و سوران در سالجاری نسبت به سال گذشته رشد ۱۸۷ درصدی و تحقق حدنگاری در ابتدای سالجاری ۲۰ درصد بوده است.
رئیس اداره ثبت اسناد و املاک سیب و سوران با اشاره به اهمیت صدور سند مالکیت اراضی کشاورزی تصریح کرد: ثبت و صدور سند مالکیت برای اراضی کشاورزی باعث رسمی شدن مالکیت زارعان و شناسایی حدود اراضی هر کشاورز می‌شود و می‌تواند جلوی تغییر کاربری‌های غیرمجاز را بگیرد.
وی خاطرنشان کرد: لازم است با فرهنگ‌سازی به ترغیب کشاورزان برای اخذ سند برای اراضی خود اهتمام داشته باشیم و در این راستا می‌توان از ظرفیت بالای دهیاران و بخشداران که به صورت دائم در حال تبادل با روستاییان هستند استفاده کرد تا کشاورزان برای اخذ سند مراجعه کنند.
 
  
  
 

آخرین خبر سیستان و بلوچستان در اینستاگرام :
https://instagram.com/zahedan_today