logo

افتتاح کتابخانه عمومی «رئیس‌جمهور شهید» در قروه

منبع
فارس
بروزرسانی
افتتاح کتابخانه عمومی «رئیس‌جمهور شهید» در قروه

فارس/ مدیر اسناد و کتابخانه ملی منطقه غرب کشور گفت: به منظور زنده نگه داشتن یاد و نام شهدای خدمت، کتابخانه عمومی شهرستان قروه با نام شهید آیت‌الله رئیسی و با اهدای بیش از 2 هزار و 500 نسخه کتاب، نشریه و منابع غیر کتابی افتتاح خواهد شد.

عاطفه زارعی، مدیر اسناد و کتابخانه ملی منطقه غرب کشور در کارگروه کتابخانه‌ها در سالن جلسات این اداره با بیان اینکه کتابخانه عمومی شهرستان قروه با نام شهید آیت‌الله رئیسی و با اهدای بیش از 2 هزار و 500 نسخه کتاب، نشریه و منابع غیر کتابی، اول تیر ماه افتتاح می‌شود اظهار کرد: این مهم با مساعدت و همراهی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، برای تکمیل منابع کتابخانه شهرستان قروه در دستور کار قرار گرفت.

وی همچنین افزود: در همین راستا 2 هزار و 400 نسخه کتاب، 51 نسخه نشریه و 70 نسخه پوستر در اختیار این کتابخانه قرار داده شده است.

مدیر اسناد و کتابخانه ملی منطقه غرب کشور تصریح کرد: این کتابخانه اول تیر ماه سال جاری با حضور مسئولان و علاقمندان به مطالعه، افتتاح و منابع موجود در اختیار اهالی کتاب و کتابخوانی قرار خواهد گرفت.

وی خاطرنشان کرد: این کتابخانه در زمینی به مساحت یک هزار و 410 متر مربع و با زیربنای یک هزار و 200 متر مربع در سه طبقه احداث شده است.

زارعی ادامه داد: این کتابخانه شامل بخش‌های مختلفی از جمله سالن مطالعه برادران و خواهران، سالن‌های اختصاصی، بخش کودک، بخش نشریات، مرجع و منبع و اتاق مطالعه گروهی است.

آخرین خبر همدان در اینستاگرام :
https://www.instagram.com/hamedan_today