logo

امدادرسانی به حادثه‌دیدگان سیل و آبگرفتگى در استان اردبیل

منبع
صدا و سيما
بروزرسانی
امدادرسانی به حادثه‌دیدگان سیل و آبگرفتگى در استان اردبیل

صدا و سیما/ معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: نجاتگران این جمعیت به حادثه‌دیدگان سیل و آبگرفتگی در شهرستان‌های خلخال، مشگین شهر و کوثر امدادرسانی کرده‌اند.

مجید فتاح زاده، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل با اعلام این خبر اظهار کرد: طبق گزارش مردمی‌ با شماره ندای امداد ۱۱۲ معاونت امداد و نجات استان مبنی بر سیل و آبگرفتگی معابر و منازل مسکونی در شهرستان‌های خلخال (سطح شهر)، مشگین شهر (سطح شهر) و کوثر (روستاهای گولوجان و دوغار)، نیروهای امدادی در منطقه حاضر شده و در حال امدادرسانی می‌باشند.
وی با بیان اینکه در این حادثه تا کنون ۱۳۶ نفر حادثه دیده (۳۴ خانوار) گزارش شده است، گفت: بارش‌های رگباری، سیل و آبگرفتگی در مسیل‌ها و معابر این شهرستان‌ها را درگیر کرده و از ساعات اولیه نجاتگران این جمعیت در حال ارائه خدمات در این منطقه هستند.
این مسئول بیان کرد: از ساعات اولیه ۱۴ تیم سیلاب از شعبات شهرستان‌های خلخال و مشگین شهر و کوثر متشکل از ۴۶ نفر نیروی عملیاتی با به‌کارگیری ۱۲ دستگاه خودروی امدادی به یاری هموطنان حادثه دیده شتافته اند.
فتاح زاده گفت: در این حادثه تیم های عملیاتی با استفاده از ۱۰ دستگاه موتور پمپ لجن کش اقدام به تخلیه آب منازل مسکونی کرده اند.
عملیات همچنان ادامه دارد.

آخرین خبر اردبیل در اینستاگرام :
https://instagram.com/ardabil__today