logo

دستور وزیر کشور به استاندار گیلان درخصوص آتش‌سوزی بیمارستان قائم رشت

منبع
موج
بروزرسانی
دستور وزیر کشور به استاندار گیلان درخصوص آتش‌سوزی بیمارستان قائم رشت

موج/ وزیر کشور طی تماس‌هایی با استاندار گیلان، دستورات لازم را جهت بررسی دقیق ابعاد حادثه و ایمنی بیمارستان قائم (عج) رشت صادر کرد.

از لحظات اولیه سانحه در حوالی ساعت ۱:۳۰ دقیقه بامداد امروز سه‌شنبه، احمد وحیدی، وزیر کشور در چند نوبت با استاندار و مسئولان استانی برای پیگیری و تسریع روند رسیدگی به مصدومان، ایمنی بیمارستان و نیز بررسی ابعاد و علل حادثه، تماس حاصل کرد.
وی همچنین در پیامی، درگذشت شماری از هموطنان در حادثه آتش‌سوزی بیمارستان قائم (عج) رشت را تسلیت گفت و از پیگیری‌های این وزارتخانه درباره روند و علت حریق خبر داد.
از بدو وقوع حادثه، قرارگاه عملیاتی انتقال، بستری شدن و ادامه درمان بیماران را به شکل اضطراری و فوری در دستور کار قرار داد و بیماران این بیمارستان به مراکز درمانی مختلف از جمله بیمارستان‌های پورسینا، رازی، ولایت، حشمت، الزهرا، پیروز لاهیجان، پارس، آریا و بیمارستان صومعه‌سرا منتقل شدند.
براساس گزارش مرکز اطلاع‌رسانی وزارت کشور، بیمارستان خصوصی ۲۵۰ تختخوابی قائم (عج) رشت، حوالی ساعت ۱:۳۰ دقیقه بامداد امروز سه‌شنبه دچار آتش‌سوزی شد که با تلاش نیروهای آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت این آتش‌سوزی کامل مهار شد. همچنین ۱۴۲ بیمار بستری در این بیمارستان به‌طور کامل به سایر مراکز درمانی منتقل شدند، اما تاکنون متأسفانه ۸ تن از بیماران جان باخته‌اند.

آخرین خبر گیلان در اینستاگرام :
https://instagram.com/gilan_today