logo

سرمایه‌گذاری ۹۲۷ میلیارد تومانی در زیرساخت‌های اشنویه

منبع
صدا و سيما
بروزرسانی
سرمایه‌گذاری ۹۲۷ میلیارد تومانی در زیرساخت‌های اشنویه

صدا و سیما/ فرماندار اشنویه گفت: در سه سال گذشته بیش از ۵۷۹ طرح عمرانی با اعتبار ۹۲۷ میلیارد تومان افتتاح و ۵ طرح با اعتبار ۶۰۰ میلیارد تومان کلنگ‌زنی شده است.

سید علی ترابی، فرماندار اشنویه اظهار داشت: همه وظیفه داریم با حضور گسترده در پای صندوق‌های رأی برای انتخاب یک فرد اصلح تلاش کنیم که بتواند مشکلات و مسائل داخلی کشور و همچنین سطح بین‌المللی را مدیریت کند.
وی با بزرگداشت یاد شهدای خدمت و بیان اینکه شهادت هنر مردان بی ادعا است، و با عنوان اینکه مردمی بودن از خصایص بارز آیت الله دکتر رئیسی بوداظهار کرد: شهید جمهور شهید شاخصی است که تمامی خدمتگزاران و کارگزاران برای خدمت صادقانه و بی منت باید از ایشان الگو بگیرند و امروز با حضور در انتخابات و انتخاب فرد اصلح راه شهدای خدمت را ادامه دهیم.
ترابی با اشاره به خدمات ارزشمند استاندار به این شهرستان در حوزه‌های مختلف از تصویب طرح بازگشایی مرز کیله شین در کارگروه ویژه مرزی کشور در نتیجه نشیت های مختلف و رایزنی های مقام عالی استان با مقامات اقلیم کردستان عراق خبر داد و از بذل توجه استاندار آذربایجان‌غربی به این مهم تشکر کرد.
وی بیان کرد: در سه سال گذشته بیش از ۵۷۹ طرح عمرانی در بخش های مختلف در این شهرستان با اعتبار بالغ بر۹۲۷ میلیارد تومان به بهره برداری رسیده  و  ۵ طرح با اعتبار بالغ بر ۶۰۰ میلیارد تومان نیز در این مدت کلنگ‌زنی شده است.
ترابی پایان گازرسانی و آسفالت راه روستاهای اشنویه،  اقدامات خوب در حوزه سلامت و بیمارستان، سد اشنویه، توسعه کشاورزی و باغی، اعطای تسهیلات مناسب  اشتغال به میزان ۱۸۷ میلیارد تومان و با اشتعال ۳۰۹۷ نفر، افتتاح طرح های اقتصادی در شهرستان از جمله واحد تولید کنسانتره ، گلوکز شیرین، دها واحد سردخانه، فعالیت دوباره معدن سیلیس ترسه بلاغ، اجرای طرح‌های هادی در روستاها و آسفالت معابر ۱۲ روستا ، توسعه فضاهای اموزشی، اجرای طرح های عمران شهری ،ارتقای شاخص های برق و مخابرات، تامین آب شرب روستاها، را شمه ای از اقدامات برشمرد.
در این جلسه ماموستا حیدری امام جمعه نالوس و سرهنگ ولیزاده معاون هماهنگ کننده سپاه شهرستان در خصوص اهمیت حضور مردم در انتخابات و مشارکت روز افزون در برنامه های نظام و دولت به ایراد مطالبی پرداختند.

آخرین خبر آذربایجان غربی در اینستاگرام :
https://instagram.com/wazerbaijan_today