نماد آخرین خبر

شناسایی عامل شکار خرس در کجور نوشهر

منبع
ايرنا
بروزرسانی
شناسایی عامل شکار خرس در کجور نوشهر

ایرنا/ رئیس اداره حفاظت محیط زیست نوشهر گفت: عامل انتشار فیلم یک قلاده خرس شکار شده در فضای مجازی در حوالی روستای "نیتل" بخش کجور شناسایی و به دادگاه احضار شد.

فردی در بیستم خردادماه در اقدامی ناشایست فیلم یک قلاده خرس شکار شده حوالی روستای "نیتل" که از ارتفاع به سمت پایین در حال غلتیدن بود در صفحه شخصی اش بارگذاری می کند و انتشار این فیلم سبب نگرانی عمومی و حامیان محیط زیست شد.
کامبیز محسن سلطانی روز یکشنبه افزود: پس از انتشار این فیلم موضوع مورد بررسی قرار گرفته و شکایتی علیه این فرد در دادگاه کجور انجام گرفت.
وی اظهار کرد: سرانجام با پی گیری رییس دادگاه این بخش، عامل انتشار این فیلم به دادگاه احضار شده و افزون بر آن یک سلاح غیر مجاز هم ضبط می شود.
رئیس اداره حفاظت محیط زیست نوشهر گفت : در زمان حاضر حکم جلب فردی که اقدام به شکار خرس کرده صادر شده و با دستور رئیس دادگاه این فیلم منتشر شده هم از صفحه شخصی شکارچی حذف شد.
سلطانی از مردم و دوستداران محیط زیست خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخریب زیست محیطی، شکار حیوانات وحشی و انتشار تصاویر حیات وحش شکار شده در شبکه های اجتماعی مراتب را به مسوولان و حامیان محیط زیست در سطح این شهرستان اطلاع دهند.

آخرین خبر مازندران در اینستاگرام :
https://instagram.com/mazandaran_today