نماد آخرین خبر

جمع‌آوری و دستگیری ۱۴۰ معتاد و سوداگر مرگ در تالش

منبع
ايمنا
بروزرسانی
جمع‌آوری و دستگیری ۱۴۰ معتاد و سوداگر مرگ در تالش

ایمنا/ فرمانده انتظامی تالش از اجرای ۱۳۲ مرحله طرح ارتقای امنیت اجتماعی با اولویت مبارزه با فروشندگان و قاچاقچیان موادمخدر و جمع‌آوری معتادان متجاهر از ابتدای سال تاکنون در شهرستان خبر داد و گفت: در این راستا، ۱۴۰ نفر جمع‌آوری و دستگیر شدند.

محمد رستمی، فرمانده انتظامی تالش اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون ۱۳۲ مرحله طرح ارتقا امنیت اجتماعی با اولویت مبارزه با فروشندگان و قاچاقچیان مواد مخدر و جمع‌آوری معتادان متجاهر در شهرستان تالش اجرا شده است.
وی از جمع‌آوری ۱۰۴ معتاد متجاهر و دستگیری ۲۶ خرده‌فروش و ۱۰ قاچاقچی موادمخدر خبر داد و افزود: از این افراد ۴۵ کیلو و ۵۲۸ گرم شامل ۱۳ کیلو و ۱۸۲ گرم تریاک، ۶۹۹ گرم هروئین، ۴ کیلو و ۳۶ گرم شیشه و ۲۷ کیلو و ۶۱۱ گرم سایر موادمخدر کشف شد و معتادان متجاهر و خرده‌فروشان نیز با تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.
فرمانده انتظامی تالش با بیان اینکه جمع‌آوری معتادان متجاهر و برخورد با قاچاقچیان و توزیع‌کنندگان مواد مخدر از اولویت‌های مجموعه است، خاطرنشان کرد: سالم‌سازی محیط اجتماعی و آموزش مهارت‌های زندگی به نوجوانان و جوانان از جمله مهم‌ترین ابزارهای کاهش گرایش افراد به مصرف موادمخدر است.
رستمی تاکید کرد: پلیس خط مقدم مبارزه با موادمخدر است و در این راستا با عزم جدی و راسخ با این پدیده شوم مبارزه می‌کند.

آخرین خبر گیلان در اینستاگرام :
https://instagram.com/gilan_today