logo

راه‌اندازی پایگاه اورژانس هوایی در جنوب کرمان

منبع
صدا و سيما
بروزرسانی
راه‌اندازی پایگاه اورژانس هوایی در جنوب کرمان

صدا و سیما/ با توجه به گستردگی و بروز حجم تصادفات با دستور وزیر بهداشت پایگاه اورژانس هوایی در جنوب کرمان راه اندازی می‌شود.

در پی تذکر نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی به وزیر بهداشت وزیر بهداشت ۴ دستور مهم برای کاهش و رفع مشکلات بهداشت و‌درمان جنوب کرمان در کمترین زمان ممکن صادر کرد.
نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: معطل ماندن پروژه احداث بیمارستان عنبرآباد از مهمترین دغدغه‌های بنده به جهت سرگردانی مردم حوزه انتخابیه ام برای استفاده از خدمات درمانی بود که با پیگیری‌های صورت گرفته و تذکر از تریبون مجلس تسریع در روند اجرایی این بیمارستان را با جدیت دنبال کردم و در چند روز گذشته با دستور آقای عین الهی وزیر بهداشت بیمارستان عنبرآباد که پس از ۱۳ سال تنها ۳۲ درصد پیشرفت فیزیکی داشته برای تسریع در روند اجرا با دستور قاطع وزیر روی ریل پیگیری و تعیین تکلیف قرار گرفت.
وی افزود: یقینا با دستور قاطع وزیر و پبگیری رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت روند احداث این پروژه بیمارستانی سرعت بگیرد.
بهنام سعیدی با اشاره به ایجاد پایگاه اورژانس هوایی در جیرفت و هزینه‌های این مجموعه گفت: منطقه جنوب کرمان با توجه به گستردگی و بروز حجم تصادفات، انتقال مادران باردار و بیماران از مناطق صعب العبور لزوم حضور اورژانس هوایی در جنوب کرمان ضروری است و بایستی با تامین به موقع اعتبارات پروازی بالگرد این مهم در منطقه به نحو مطلوب برای خدمت رسانی به مردم مدیریت شود.
وی از دستور وزیر بهداشت برای تامین اعتبار و منابع مورد نیاز به رئیس اورژانس کشور خبر داد.
نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم خدمت رسانی بهتر در جهت شبانه روزی کردن مراکز جامع سلامت در بخش‌های اسفندقه، اسماعیلی (بلوک) و جبالبارز و مشکلات درمانی مردم این مناطق با دستور وزیر بهداشت در جهت تامین اعتبار شبانه روزی کردن این مراکز اقدام شد که رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت بایستی پیگیری مستمر این روند را تا حصول نتیجه دنبال کند.
بهنام سعیدی با بیان اینکه کمبود پرستار ویژه بخش وی آی پی بیمارستان امام خمینی (ره) جیرفت از دیگر موارد درخواستی از وزیر بهداشت بود که در آستانه تعطیلی قرارگرفته بود، اما با دستور وزیر بهداشت مبنی بر عدم تعطیلی این بخش و دستور ویژه برای تامبن نیروی پرستار توسط معاونت توسعه این مجموعه از ادامه خدمت رسانی این بخش در بیمارستان جیرفت خبر داد.

آخرین خبر کرمان در اینستاگرام :
Instagram.com/kerman__akhbar