logo

آزاد‌ی ۱۴ زندانی جرائم غیرعمد در کرمانشاه

منبع
صدا و سيما
بروزرسانی
آزاد‌ی ۱۴ زندانی جرائم غیرعمد در کرمانشاه

صدا و سیما/ ۱۴ زندانی جرائم غیرعمد امروز با مشارکت خیران و یا بخشش طلبکاران در کرمانشاه آزاد شدند.

پوریانی، مدیرکل زندان‌های استان کرمانشاه اظهار کرد: مجموع دیون این زندانیان حدود ۱۰۰ میلیون تومان و بیشتر در قالب چک بوده است.
رئیس سازمان  بسیج حقوق دانان کشور نیز تغییر در باور‌ها و افکار زندانیان با شرکت آنها در فعالیت‌های فرهنگی را زمینه ساز تغییر رفتار آنان برای حضور قانونمند و مسالمت آمیز در جامعه ارزیابی کرد و گفت: یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری در مورد زندانیان، بدهی‌های برخی آنها است که شاید تا آخر عمر قادر به پرداخت آن نباشند.
بهرامی پور گفت: در سازمان بسیج حقوق دانان برنامه‌های متنوعی برای خدمات رسانی به زندانیان نظیر آزاد کردن آنها با کمک خیران، ارائه خدمات مشاوره‌ای حقوقی، وکالت رایگان، ثبت شکایات و دادخواست رایگان و ارائه خدمات پزشکی و دندانپزشکی رایگان در نظر گرفته شده است.
همچنین در این مراسم، حجت الاسلام والمسلمین جلیلیان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه نیز با اشاره به اینکه بسیاری از جرائم ناشی از مشکلات مالی است گفت: امروزه امکانات و تجهیزات خوبی در زندان‌ها برای مهارت آموزی فراهم شده است و زندانیان می‌توانند با استفاده از این فرصت، آینده شغلی و درآمدی خود را تضمین کنند.

آخرین خبر کرمانشاه در اینستاگرام :
https://www.instagram.com/kermanshah.today