logo

پنج شعبه صلح‌یاری در خراسان جنوبی فعال است

منبع
ايرنا
بروزرسانی
پنج شعبه صلح‌یاری در خراسان جنوبی فعال است

ایرنا/ معاون رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی در امور شوراهای حل اختلاف گفت: پنج شعبه صلح‌یاری شامل یک شعبه مستقر در شورای حل اختلاف، یک شعبه ویژه اهل سنت، ۲ شعبه ویژه اصناف و یک شعبه در طبس فعال است.

حسین وکیل‌زاده، معاون رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی اظهار کرد: شعبه صلح یاری ویژه صنف کارگران ساختمانی روز گذشته همزمان با ششمین روز هفته قوه قضاییه در مجموعه اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی افتتاح شد.
وی بیان کرد: این شعبه با هدف ایجاد سازش و حل اختلافات مربوط به کارفرمایان و کارگران ساختمانی، کاهش اطاله دادرسی و کاهش ورودی پرونده به دادگستری راه اندازی شده است.
معاون رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی در امور شوراهای حل اختلاف گفت: حل اختلاف در این شعبه از طریق ایجاد سازش توسط متخصصان و صلح یاران آشنا به امور ساختمانی در کمترین زمان و با کمترین هزینه صورت می‌گیرد.
وی افزود: مردم می‌توانند برای حل اختلافات مربوط به امور ساختمانی و امور مرتبط با آن از طریق سازش به این شعبه مراجعه کنند.
وکیل زاده تعداد صلح یاران دارای ابلاغ را ۳۱۰ نفر در کل استان اعلام کرد و گفت: سال گذشته سه هزار و ۳۴۲ پرونده به صلح یاران ارجاع شد که از این تعداد ۲ هزار و ۴۱۷ مورد به سازش و مصالحه ختم شده است.

آخرین خبر خراسان جنوبی در اینستاگرام :
https://instagram.com/skhorasan_today