نماد آخرین خبر

کشف‌وضبط محموله باتری قاچاق در الیگودرز

منبع
ايرنا
بروزرسانی
کشف‌وضبط محموله باتری قاچاق در الیگودرز

ایرنا/ فرمانده انتظامی لرستان گفت: یک دستگاه تریلر کشنده حامل ۴۳۴ عدد باتری خودرو قاچاق به ارزش ۱۲ میلیارد ریال در "الیگودرز" توقیف شد.

سردار یحیی الهی، فرمانده انتظامی لرستان اظهار داشت: ماموران ایستگاه بازرسی خمه "الیگودرز" در راستای مبارزه با کالای قاچاق حین کنترل محورهای مواصلاتی مواصلاتی این شهرستان به یک دستگاه تریلر کشنده حامل بار مشکوک و آن‌را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو ۴۳۴ باتری خودرو قاچاق فاقد مجوز خودرو کشف شد.

فرمانده استان لرستان با بیان اینکه کارشناسان ارزش محموله کشف شده را ۱۲ میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: یک نفر در این رابطه دستگیر و تحویل مراجع ذیصلاح شد.

دستگیری شرور تحت تعقیب و سه همدست وی در الیگودرز 

فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری شرور و عامل تیراندازی تحت تعقیب به همراه سه نفر از همدستانش خبر داد.

سردار الهی اظهار داشت: در پی شرارت و تیراندازی فردی به هویت معلوم و مشارکت در قتل، با رصد و اشراف اطلاعاتی ماموران پلیس امنیت شهرستان الیگودرز محل اختفاء وی و سه نفر از همدستانش در یکی از استان های همجوار شناسایی شد.

وی افزود: با هماهنگی قضائی، ماموران در یک عملیات ضربتی و مقتدرانه به مخفیگاه آنان ورود که متهم تحت تعقیب به همراه سه نفر از همدستانش را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه متهم دستگیر شده از اراذل و اوباش سطح یک و دارای سوابق متعدد کیفری بوده افزود: این متهم به جرم مشارکت در قتل تحت تعقیب مراجع قضائی بوده است.

سردار الهی گفت: پلیس با اشراف اطلاعاتی و با حمایت دستگاه قضائی با هنجارشکنان برخورد قاطع و قانونی خواهد داشت.

آخرین خبر لرستان در اینستاگرام :
https://instagram.com/lorestan_todayy