نماد آخرین خبر

تلاش‌ها برای رفع تنش آبی «صحنه»

منبع
فارس
بروزرسانی
تلاش‌ها برای رفع تنش آبی «صحنه»

فارس/ مدیرعامل آب و فاضلاب کرمانشاه، اقدامات ارزشمند آبفا صحنه برای برون‌رفت این شهرستان از تنش آبی سال ۱۴۰۳ را تشریح کرد.

رضا داودی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه در تشریح اقدامات صورت‌گرفته برای برون‌رفت شهرستان صحنه از تنش آبی امسال، اظهار کرد:‌ در راستای برون‌رفت از تنش آبی در فصل گرما، ترانسفورماتور 100kva و تابلو برق بر روی چاه شماره ۴ شهرستان صحنه نصب شد.

وی افزود: تجهیزات این چاه باتوجه‌به سرقت‌های پیاپی طی سالیان گذشته از مدار خارج شده بود که با انجام آزمایشات کنترل کیفی مجدداً تجهیز و آماده بهره‌برداری شد.

مدیر امور آبفای شهرستان صحنه در ادامه از تعویض الکتروپمپ شناور مجتمع کندوله خبر داد و گفت: در پی گزارشات مردمی مبنی بر کم‌فشاری و قطعی آب در مناطق مرتفع روستاهای مجتمع کندوله، بررسی و پایش تأسیسات و خطوط انتقال در دستور کار نیرو‌های واحد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی افزود: پس از بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، باتوجه‌به گذشت پنج سال از عمر الکتروپمپ شناور مجتمع مذکور و همچنین توسعه روستاهای بخش دینور و به‌تبع آن افزایش مصرف آب شرب، در راستای ارتقای سطح آب‌دهی، الکتروپمپ شناور این مجتمع باید تعویض شود.

آخرین خبر کرمانشاه در اینستاگرام :
https://www.instagram.com/kermanshah.today