نماد آخرین خبر

تشکیل ستاد مشترک نیروهای انقلابی استان مرکزی در حمایت از جلیلی

منبع
ايرنا
بروزرسانی
تشکیل ستاد مشترک نیروهای انقلابی استان مرکزی در حمایت از جلیلی

ایرنا/ رئیس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در استان مرکزی گفت: ستاد مشترک نیروهای انقلابی با هدف حمایت از این نامزد انتخاباتی در مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این استان تشکیل شد.

محمدرضا نوازنی، رئیس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در استان مرکزی در نشست اولین شورای راهبردی ستادهای چهارگانه نیروهای انقلابی استان مرکزی، اظهار کرد: این ستاد مشترک شامل ستادهای امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، محمدباقر قالیباف، علیرضا زاکانی و سعید جلیلی است.
وی بیان کرد: همه نیروهای انقلابی ستادهای چهارگانه در نشست شب گذشته، متحد شدند تا نیروهای خود در کمیته‌های فرهنگیان، مردمی، حقوقی، نظارت و تبلیغاتی را برای حمایت از سعید جلیلی همراه سازند.
رئیس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در استان مرکزی گفت: با توجه به تحلیل‌هایی که از صندوق آرا در دور اول انتخابات ریاست جمهوری در استان به دست آمده است تلاش می‌شود هر جا ضعف و مشارکت کمتری دیده شده، جبران شود.
نوازنی افزود: تلاش می‌شود تا در چهار روز فرصت تبلیغات انتخاباتی، بتوانیم رقابت سالمی را رقم بزنیم تا کاندیدایی که برنامه منسجم برای کشور دارد و از مشکلات مردم درک بهتری دارد بر صندلی ریاست جمهوری تکیه بزند.
وی بیان کرد: یکی از برنامه‌های مهم ستاد مشترک نیروهای انقلابی در استان مرکزی استفاده از ظرفیت چهره‌های شاخص ملی و استانی در اقناع افکار عمومی برای حمایت از سعید جلیلی است.
رئیس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در استان مرکزی گفت: شورای راهبردی در این ستاد، سیاست کلان در تشویق مردم به شرکت در انتخابات و رأی به سعید جلیلی را پیگیری خواهد کرد.
نوازنی افزود: شورای ائتلاف و وحدت استان مرکزی نیز به ستاد مشترک نیروهای انقلابی در استان دعوت هستند که هر کدام با یک نماینده در تبلیغات انتخاباتی مشارکت دارند.
وی بیان کرد: در راستای هم‌افزایی برای جذب مشارکت، سیاست راهبردی تقویت و برنامه‌های عملیاتی به ستاد فرعی اعلام می‌شود.
علی‌اکبر نجفی، معاون هماهنگ کننده ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در استان مرکزی نیز گفت: هر گونه اقدام انتخاباتی در استان باید با محوریت ستاد آقای جلیلی انجام شود و از پراکنده‌کاری خودداری شود تا نتیجه مطلوب حاصل شود.
نجفی افزود: لازم است افراد فعال کمیته‌های انتخاباتی به ستاد معرفی شوند تا انسجام لازم شکل گرفته و با فرصتی که برای تبلیغات انتخاباتی تعیین شده، مأموریت‌ها، مدیریت شود.

آخرین خبر استان مرکزی در اینستاگرام :
https://instagram.com/markazi_today