نماد آخرین خبر

قاچاقچی ماینر در همدان نقره‌داغ شد

منبع
ايرنا
بروزرسانی
قاچاقچی ماینر در همدان نقره‌داغ شد

ایرنا/ رئیس شعبه ویژه رسیدگی به پرونده های قاچاق کالا و ارز گلوگاه شهید زارعی همدان از دریافت جریمه یک میلیارد و ۹۳۳ میلیون ریالی برای مالک و حامل ۱۵ دستگاه ماینر قاچاق خبر داد.

بهادر جانجان، رئیس شعبه ویژه رسیدگی به پرونده های قاچاق کالا و ارز گلوگاه شهید زارعی همدان اظهار داشت: پرونده مباشرت و حمل ۱۵ دستگاه ماینر قاچاق به ارزش ۶۴۴ میلیون ریال در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز گلوگاه شهید زارعی همدان رسیدگی شد.

رئیس شعبه ویژه گلوگاه شهید زارعی همدان اظهار کرد: شعبه پس از بررسی و با توجه به ارائه نشدن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز و متخلف ردیف اول را برای مباشرت در قاچاق کالا علاوه بر ضبط کالا به پرداخت جزای نقدی محکوم کرد.

جانجان خاطرنشان کرد: همچنین شعبه متخلف ردیف دوم را برای حمل کالای قاچاق به پرداخت ۶۴۴ میلیون ریال جزای نقدی محکوم و در ازای ضبط خودرو حامل ، معادل ارزش کالا به پرداخت ۶۴۴ میلیون ریال جریمه و در مجموع به پرداخت بیش از یک میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

رئیس شعبه ویژه گلوگاه شهید زارعی همدان افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی مستقر در گلوگاه شهید زارعی این تخلف را کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

آخرین خبر همدان در اینستاگرام :
https://www.instagram.com/hamedan_today