نماد آخرین خبر

تدارک ۶۳۳ شعبه اخذ رأی برای مرحله دوم انتخابات ریاست‌جمهوری در ایلام

منبع
ايرنا
بروزرسانی
تدارک ۶۳۳ شعبه اخذ رأی برای مرحله دوم انتخابات ریاست‌جمهوری در ایلام

ایرنا/ معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام گفت: ۶۳۳ شعبه ثابت و سیار اخذ رأی در سطح شهرها و بخش‌های مختلف این استان برای مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری در این استان در نظر گرفته شده است.

محمدسبحان حسنی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام با اشاره به اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات دور دوم ریاست جمهوری در این استان فراهم شده است، اظهار کرد: از تعداد ۶۳۳ شبعه اخذ رأی در این استان، ۱۸۷ شعبه سیار و ۴۴۶ شعبه ثابت است.
وی با بیان اینکه ۳۴۴ شعبه در مناطق شهری و ۲۸۹ شعبه در مناطق روستایی برای برگزاری مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری در نظر گرفته شده است، ابراز کرد: در هر فرمانداری و بخشداری مستقل سطح استان یک هیئت اجرایی شامل ۱۳ نفر تشکیل شده است.
وی تصریح کرد: جانمایی شعبات اخذ رأی در سطح استان انجام شده و تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه با حضور اقشار مختلف مردم در انتخابات ۱۵ تیرماه در استان فراهم شده است.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام با تأکید بر آمادگی کامل هیئت‌های اجرایی، نظارت و بازرسی استان در راستای برگزاری انتخاباتی باشکوه در استان، یادآور شد: مشارکت حداکثری اقشار مختلف مردم در پای صندوق‌های رأی، زمینه ساز اقتدار ملی و خنثی شدن توطئه‌های دشمنان نظام، انقلاب و ملت ایران اسلامی است.

آخرین خبر ایلام در اینستاگرام :
https://www.instagram.com/akharinkhabar_ilam/