نماد آخرین خبر

فرماندار: تکمیل ساختمان دولت شهرستان سرعین کلید خورد

منبع
ايرنا
بروزرسانی
فرماندار: تکمیل ساختمان دولت شهرستان سرعین کلید خورد

ایرنا/ فرماندار سرعین از تامین اعتبار و از سرگرفته شدن عملیات اجرایی تکمیل ساختمان دولت این شهرستان بعد از ۱۲ سال وقفه خبر داد.

باقر باقرزاده، فرماندار سرعین اظهار کرد: عملیات اجرایی تکمیل ساختمان دولت شهرستان سرعین با تامین ۳۲۰ میلیارد ریال اعتبار از سر گرفته شده و با تکمیل آن از هدررفت بیت‌المال جلوگیری می‌شود.
وی افزود: متاسفانه به‌دلیل بلاتکلیفی دراز مدت این پروژه ، بخش‌هایی از ساختمان آن تخریب شده است ، اما پیگیری‌های فرمانداری سرعین، همراهی استانداری، سازمان بازرسی و آب منطقه‌ای استان در آغاز عملیات اجرایی برای تکمیل آن موثر بوده است.
باقرزاده یکی از اولویت‌های مهم فرمانداری را تکمیل و تجهیز این ساختمان ذکر کرد و گفت: این مهم با برگزاری جلسات متعدد با مسئولان امر و نامه‌نگاری‌ها و بازدیدهای مکرر به نتیجه رسید و افتتاح آن منجر به تجمیع ادارات استیجاری ، تسهیل امورات مراجعان و ساماندهی چهره ورودی شهر خواهد شد.
شهرستان سرعین معروف به شهر چشمه‌های بهشتی در ۲۵ کیلومتری اردبیل و در حاشیه جاده اردبیل - سراب واقع شده و همه ساله به ویژه در فصل‌های تابستان و بهار میزبان گردشگران داخلی و خارجی است.
 
  
  
 

آخرین خبر اردبیل در اینستاگرام :
https://instagram.com/ardabil__today