نماد آخرین خبر

حمایت مداح معروف اصفهانی از «سعید جلیلی»

منبع
فارس
بروزرسانی
حمایت مداح معروف اصفهانی از «سعید جلیلی»

فارس/ مداح معروف اصفهانی گفت: تا روز جمعه برای رای‌آوردن گزینه جبهه انقلاب آقای سعید جلیلی از هیچ تلاشی دریغ نکنیم که لحظه‌ای غفلت، چندین سال پشیمانی در درپی خواهد داشت.

سیدرضا نریمانی مداح معروف اصفهانی در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری از «سعید جلیلی» حمایت کرد.

متن بیانیه سید رضا نریمانی بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم

"وَاعتَصِموا بِحَبلِ اللَّهِ جَمیعًا وَلا تَفَرَّقوا"

برادران و خواهران گرامی، در این شرایط حساس، در حالی که بانیان وضع موجود با ریا و تزویر خود را ناجی وضع موجود معرفی می‌کنند چیزی جز اتحاد و همدلی نیروهای انقلاب نمیتواند جلوی این جماعت وقیح که چه خون دل ها بر دل مردم کردند را بگیرد!

مگر رسول اکرم صلی الله علیه و آله نفرمود: "وحدت و اتّحاد باعث نزول رحمت الهی و تفرقه و جدایی موجب مشکلات و عذاب است."

مگر مولای ما حضرت امیرالمومنین علیه السلام نفرمود: "هیچ ملتى درباره انجام کارى باهم متحد نشد, جز این که نیرو و قدرت پیدا کرد و هیچ ملتى از این قدرت بهره نگرفت, مگر این که خداوند گرفتارى آنان را بر طرف کرد و آن ها را از بلاى ذلت نجات داد."

الان تصمیم با ماست! باید اختلافات را کنار بگذاریم و با گذرکردن از گذشته، در حالی که بانیان این وضع از این تفرقه بیشترین استفاده را خواهند برد، با همدلی و اتحاد حماسه دیگری رقم بزنیم.

باید از زمان باقی مانده بیشترین استفاده را کرد.باید با تمام توان برای جبهه انقلاب تلاش کرد تا کسی جایگزین شهید رییسی عزیز شود که راهی را که او شروع کرده، به پایان برساند.

نباید دستاوردهای این شهید عزیز، با روی کارآمدن کسانی که بیشترین ظلم ها را به او کردند، تهمت زدند و تمسخر کردند از بین برود.

تا روز جمعه برای رای آوردن گزینه جبهه انقلاب آقای #سعید_جلیلی از هیچ تلاشی دریغ نکنیم که لحظه ای غفلت، چندین سال پشیمانی در درپی خواهد داشت.

آخرین خبر اصفهان در اینستاگرام :
https://instagram.com/isfahan_today