نماد آخرین خبر

بهره‌برداری از تمام پروژه‌های سخت‌افزاری احیای دریاچه ارومیه

منبع
فارس
بروزرسانی
بهره‌برداری از تمام پروژه‌های سخت‌افزاری احیای دریاچه ارومیه

فارس/ استاندار آذربایجان غربی گفت: به رغم منابع محدود دولت، با نگاه ویژه شهید آیت‌الله رییسی به احیای دریاچه ارومیه و تأمین اعتبارات لازم، تمامی پروژه‌های سخت‌افزاری احیای دریاچه در استان در 2 سال گذشته به بهره‌برداری رسید.

محمدصادق معتمدیان، استاندار آذربایجان‌ غربی اظهار کرد: تأمین حقابه تالاب‌های اقماری دریاچه ارومیه و احیای ۱۱ تالاب اقماری این دریاچه که برخی از آنها ۲۵ سال خشک شده بود، از جمله اقدامات زیست محیطی دولت سیزدهم در آذربایجان غربی است.
وی جلوه‌های زیبای دریاچه ارومیه را از جمله اخبار امیدبخش این روزهای کشور در رسانه ها بیان کرد و افزود: با حمایت‌ها، اهتمام و پشتیبانی ویژه دولت سیزدهم از اجرای پروژه‌های سخت‌افزاری احیای دریاچه ارومیه، امروز شاهد این خبرهای خوب هستیم.
استاندار آذربایجان غربی اضافه کرد: اولویت استان اتمام پروژه‌های با درصد بالای پیشرفت فیزیکی است و لازم است تمام طرح‌های بالای ۸۰ درصد در اولویت کاری دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد تا در مدت زمان کوتاه، این پروژه‌ها به بهره‌برداری رسیده و در اختیار مردم قرار گیرند.
معتمدیان با اشاره به مدت زمان 2/5 ماهه باقیمانده برای جذب اعتبارات تملک دارایی‌های دستگاه های اجرایی، افزود: عدم جذب این اعتبارات قابل قبول نبوده و با توجه به اینکه در فصل کاری در استان قرار داریم، با هماهنگی معاونت امور عمرانی استانداری، موانع جذب این اعتبارات بررسی و تلاش شود 100 درصد اعتبارات تملک دارایی‌ها در سطح استان جذب شود.

آخرین خبر آذربایجان غربی در اینستاگرام :
https://instagram.com/wazerbaijan_today