نماد آخرین خبر

اعمال قانون 21 هزار خودروی حادثه‌ساز در پایتخت

منبع
ايرنا
بروزرسانی
اعمال قانون 21  هزار خودروی حادثه‌ساز در پایتخت

ایرنا/ رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در سه ماهه اول سال جاری در شهر تهران ۲۱ هزار دستگاه انواع وسیله نقلیه که تخلفات حادثه‌ساز داشته‌اند در معابر پایتخت اعمال قانون شده‌اند.

سرهنگ علی اصغر شریفی، رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص آمار اعمال قانون‌های تخلفات حادثه ساز در تهران اظهار کرد: از این آمار ۱۰ هزار اعمال قانون مربوط به سرعت و سبقت غیرمجاز و 5 هزار مورد آن مروبط به نقص فنی در سامانه روشنایی، دنده عقب در بزرگراه‌ها است.
وی همچنین از توقیف بیش از 3 هزار دستگاه خودرو در پارکینگ و ۱۰ هزار جریمه به دلیل سرعت و سبقت غیرمجاز در بزرگراه‌ها نیز خبر داد.
به گفته‌ شریفی، دو نوع توقیف وسیله نقلیه در دستور کار پلیس قرار دارد که یکی مربوط به توقیفات ساعتی است که اگر وسیله نقلیه‌ای مقدار کمی از سرعت مجاز تخطی کرده باشد می‌توان آن را در حاشیه بزرگراه متوقف کرد و به اصطلاح توقیف ساعتی نامیده می‌شود.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ بیان کرد: در سه ماهه سال جاری در شهر تهران به دلیل ارتکاب تخلفات حادثه‌ساز، تعداد 5 هزار و ۶۸۵ دستگاه وسیله نقلیه توسط همکارانم توقیف ساعتی شده و حدود 3 هزار و ۴۲۰ فقره خودرو نیز به پارکینگ‌ها منتقل شدند.

آخرین خبر تهران در اینستاگرام :
https://instagram.com/online.tehran