نماد آخرین خبر

آخرین خبرها درمورد تعویض چمن ورزشگاه‌ ۱۵ هزار نفری زنجان

منبع
فارس
بروزرسانی
آخرین خبرها درمورد تعویض چمن ورزشگاه‌ ۱۵ هزار نفری زنجان

فارس/ معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان با اشاره به اینکه در ورزشگاه ۱۵ هزار نفر زنجان از چمن مصنوعی استفاده شده بود که نیازمند تعویض چمن بودیم، گفت: در حال جمع‌آوری چمن مصنوعی هستیم و با چند تا از اجرا کننده‌ چمن طبیعی رایزنی‌های انجام شده که فرایند تعویض چمن را انجام دهیم.

محمد شعاعی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان در رابطه با افتتاح ورزشگاه ۱۵ هزار نفری زنجان در شهریور ماه سال‌جاری اظهار داشت: تقریبا از هر دور روز یک بار از ورزشگاه ۱۵ هزار نفری زنجان بازدید داریم و همه عزممان را جذب کرده‌ایم که در زمان موعد مقرر افتتاح شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان با بیان اینکه تکمیل پروژه یک قرار داد ۲۰ ماهه بود ولی دستوری که رئیس جمهور شهید در دور دوم سفر خود به استان صادر کرده بودند که تا آخر شهریورماه افتتاح شود، گفت: حتی‌المقدور سعی می‌کنیم همه کارهای مربوط به بخش‌های دیگر را در فصل کاری و مرتبط با شرایط آب و هوایی انجام دهیم.

وی با اشاره به فعالیت اکیپ‌های مختلف در ورزشگاه ادامه داد: با توجه به اینکه سالیان سال است که از آغاز پروژه گذشته و قرار بر این بود که چهار ساله به اتمام برسد منتهی در طی این سال‌ها دچار یک سری از مشکلاتی شد که نیازمند مقاوم سازی بود و همچنین یک سری از بخش‌ها هم در اثر عدم رعایت و شرایط نگهداری دچار آسیب شده بوده که نیازمند ترمیم مجدد داشت.

شعاعی با اشاره به اینکه در ورزشگاه از چمن مصنوعی استفاده شده بود و با توجه به استاندارهای تعیین شده فدراسیون فوتبال برای برگزاری بازی لیگ دسته یک و لیگ برتر لازم بود چمن مصنوعی را جمع و آن را طبیعی کنیم، بیان داشت: در حال جمع‌آوری چمن مصنوعی هستیم و با چند تا از اجرا کننده‌ چمن طبیعی رایزنی‌های انجام شده که فرایند تعویض چمن را انجام دهیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان با بیان اینکه یک سری از بخش‌ها نیازمند این بود که تکمیل شوند این اقدمات در حال انجام است، گفت: همه تلاش ما این است که پروژه بدون کوچکترین مشکل به بهره‌برداری برسد.

وی با بیان اینکه چندین جلسه با ناظران فدراسیون فوتبال برگزار شده است من باب اینکه این ورزشگاه مورد تایید فدراسیون فوتبال واقع قرار بگیرد که در این راستا مشکل خاصی نداشته باشیم، اضافه کرد: پیمانکار هم کاملا پایه کار است و فعلا مسایل مالی خاصی هم نداریم و پروژه فعال است.

شعاعی با بیان اینکه درصدد هستیم طبق دستور رییس جمهور شهید سر موعد این ورزشگاه را به منصحه ظهور برسانیم، افزود: آخر تابستان این پروژه را به بهره‌برداری می‌رسانیم منتهی اجرای دیوار دور محوطه کار نسبتا زیادی است و برنامه ریزی می کنیم که حداقل کارهای مرتبط با بهره‌برداری را تا آخر تابستان به اتمام برسانیم.

آخرین خبر زنجان در اینستاگرام :
https://instagram.com/zanjan_today